Název: Marketingový plán vybrané společnosti
Překlad názvu: Marketing Plan for a Selected Company
Autoři: Höklová, Kateřina ; Schüller, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: macroenvironmental analysis; marketing activities; marketing plan; marketing strategy; microenvironmental analysis; situation analysis; makroprostředí; marketingová strategie; marketingové aktivity; marketingový plán; mikroprostředí; situační analýza

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/207038

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-504585


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet