Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 42 záznamů.  začátekpředchozí23 - 32další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Moderní metody získávání a výběru zaměstnanců
Janoušek, Adam ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Moderní metody získávání a výběru zaměstnanců, o kterých se zmiňuji v této práci, se rozšiřují teprve v posledních letech. V této práci charakterizuji zejména metody využívající moderní technologie (počítače, internet), jako je využívání webových stránek, portálů práce, sociálních sítí a specializovaného software k získávání a výběru zaměstnanců. Jedná se o oblast řízení lidských zdrojů, která - ačkoli získává stále větší popularitu - není doposud ve většině dostupných knih zabývajících se tímto oborem pořádně zpracována. Po dohodě s vedoucím práce zde neodděluji teoretickou a aplikační část - ke každé teoretické části zde přidávám svůj výzkum, hodnocení či praktické využití dané metody.
Rizika a příležitosti sociálních sítí - Chování uživatelů a možnosti získávání jejich osobních dat
Pechar, Zdeněk ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce)
Práce si klade několik cílů, přičemž tím prvním je poskytnout čtenáři pohled na konkrétní sociální sítě. Tohoto cíle dosáhneme obecným popisem sociálních sítí, stručnou historií sociálních médií a výčtem nejznámějších světových i českých sociálních sítí a jejich základní historií a funkcionalitu. Dále budou v práci představeny základní skupiny, do kterých můžeme sociální sítě rozdělit. Druhým cílem práce je představení využití sociálních sítí pro obchodní a marketingové záměry, včetně technik, které marketingoví pracovníci využívají. Dále se v práci zaměříme na vývojové trendy sociálních sítí a dále na trendy, které jsou aktuální z hlediska uživatelů a také se zaměříme na klíčové trendy, které jsou důležité pro podniky, které fungují na sociálních sítích. V poslední části teoretické části si popíšeme rizika a nebezpečí, které sociální sítě přinášejí. V praktické části se pak zaměříme na to, jak lidé sdílí své informace a podíváme se, díky jakým společenským oblastem zájmu lidé své informace poskytnou třetí straně.
Videomarketing v internetové prezentaci turistických destinací
Petkov, Michal ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Práce se zaměřuje na použití videa v online marketingu turistických destinací. Cílem je analyzovat možnosti použití videa destinacemi, efektivitu online videa a na základě výsledků zhodnotit celkovou vhodnost aplikace videomarketingu destinacemi. V první části je popsán mezinárodní cestovní ruch a některé důležité kategorie související s hlavním zaměřením práce. Zejména jsou to destinace, image a destinační marketing. Druhá kapitola obsahuje přehled vývoje v oblasti internetu a jeho využití v oblasti cestovního ruchu. Její součástí je popis vzájemného působení informačních technologií a chování spotřebitelů v cestovním ruchu. Třetí část představuje analýzu rolí a možností použití online videa. Součástí je také vymezení samotného destinačního videomarketingu. Ve čtvrté kapitole je testována efektivita online videa ve vztahu k formátům, které video neobsahují. Výsledkem práce je vyvození možných použití videa v online marketingu destinací. Jako významné prvky se v tomto směru projevily sociální sítě a uživatelsky tvořený obsah v kombinaci s videem. Testováním dat byla zjištěna vyšší účinnost plošné reklamy obsahující video. Jako další směr výzkumu je doporučeno zaměření na využití videa v platformách sociálních sítí a uživatelských recenzních systémů a jejich použití pro destinační marketing.
Využití online komunikace v podnikové praxi
Mináriková, Monika ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Urbík, Jan (oponent)
Současná etapa vývoje webu označovaná pojmem web 2.0 má znatelný vliv na online komunikaci podniku. Trendem v této oblasti jsou především sociální média. Začlenění těchto médií do interní i externí komunikační strategie se stává pro podniky k získání a udržení konkurenceschopnosti téměř nezbytné. Hlavním cílem diplomové práce je zmapovat možnosti a technologie soudobé podnikové online komunikace s ohledem na etapu vývoje webu 2.0. Dále stanovit doporučení v jejich používání, možné výhody a nevýhody. Práce je rozdělena do třech hlavních částí. První část pojednává o pojmu web 2.0, hlavních charakteristikách, technologiích a možné budoucnosti. Další část práce je věnována vhodným IT nástrojům a technologiím interní a externí online komunikace podniků. Závěrečná část práce je praktická a byla vypracovaná ve spolupráci se společností Microsoft. Cílem této části práce je provedení průzkumu internetové komunikace mladých lidí v České republice. Na základě tohoto průzkumu jsou stanovena doporučení, jak správně oslovit a komunikovat s touto cílovou skupinou prostřednictvím internetu.
Sociální sítě a jejich komerční využití
Juřenová, Jana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat možnosti sociálních sítí pro komerční subjekty. Práce je zaměřena na srovnání v současnosti nejvýznamnějších sociálních sítí a hledání jejich komerčního využití pro společnosti. Při zkoumání jednotlivých sociálních sítích je vždy největší zaměření právě na možnost marketingového využití pro firmy. Tomu předchází analýza aktuální situace internetu a vyjasnění si pojmu internetového marketingu. V práci je kladen velký důraz na rozlišení dvou hlavních způsobů propagace prostřednictvím sociálních sítí, čímž je vytváření komunit kolem firem, produktů či značek a využití reklamních systémů jednotlivých sítí. Práce obsahuje výsledky mnoha důležitých průzkumů, které byly provedeny významnými agenturami, a také mnoho praktických příkladů, jak některé firmy Social Media Marketing využívají. Obsahuje také zhodnocení propojení některých jiných marketingových nástrojů, jako je např. advergaming, affiliate nebo virální marketing, se sociálními sítěmi. Na konci práce jsou výsledky vlastního výzkumu na téma komerčního využití sociálních sítí provedeného formou dotazníku a případové studie čtyř českých firem z různých oborů činnosti.
Možnosti využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti
Holoubek, Vojtěch ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Trčka, Adam (oponent)
Práce se zabývá zhodnocením funkcionalit on-line sociálních sítí. Jejím cílem je na příkladu konkrétního řešení webového projektu ukázat a okomentovat možnosti využití prvků sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti. Text je členěn do šesti kapitol. V úvodu je nejprve představena celková koncepce práce, včetně stanovených cílů a důvodu výběru tématu. Následuje teoretická část, kde je stručně popsána historie a základní teorie, na kterou navazují kapitoly představující úspěšné sociální weby. Tuto sekci pak zakončují řádky o sociálním marketingu, kde jsou sepsány doporučené postupy pro úspěch na poli sociálních sítí. Teorie je následována analytickou a praktickou částí, v níž jsou obecná doporučení konfrontována s realitou prostředí konkrétního webového projektu -- hobby portálu, zaměřenému na sdílení uživatelských návodů a postupů. Tyto kapitoly jsou stěžejní částí celé práce, webovému projektu je věnována velká pozornost, od analýzy prostředí přes navrhované "sociální" funkcionality až po ukázky implementace a popis plánovaných forem propagace produktu. Pátou kapitolu pak představuje zhodnocení předchozího snažení, jejím výstupem je okomentování dosavadního plnění stanovených cílů a konstatování, zda projekt splňuje očekávání. Nechybí ani předpokládaný výhled vývoje projektu do budoucna. Práce je zakončena závěrem, který se věnuje shrnutí práce a hodnocení stanovených cílů.
Marketing na sociálních sítích
Havránek, Václav ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingem a budováním komunit na sociálních sítích a to s důrazem na síť Facebook. Jejím cílem je představit možnosti využití sociálních sítí v marketingu se zaměřením na budování komunit, analyzovat možnosti využití sociální sítě Facebook pro konkrétní případ internetového portálu, formulovat návrhy a doporučení pro práci a nakonec vyhodnotit realizované aktivity. Zpočátku autor sociální sítě vymezuje, věnuje se jejich historickému vývoji, rozebírá jejich základní druhy a popisuje nejznámější světové i české služby. Dále se práce věnuje marketingovým možnostem sociálních sítí a především síti Facebook, na které je aplikovaná praktická část práce. V té je popsaný a vyhodnocený konkrétní případ budování facebookové komunity internetového portálu Marketing Journal.
Systém podpory prodeje a jeho specifika
Amorim, Markéta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Staňková, Zuzana (oponent)
Tématem diplomové práce je "Systém podpory prodeje a jeho specifika". V první části je téma popsáno z teoretického hlediska a je čerpáno převážně z odborné literatury. Cílem práce je analýza systému podpory prodeje v rámci firmy Tupperware Czech Republic, která je specifická tím, že patři mezi společnosti přímého prodeje. Dále je zpracována stručná komparace s jiným zástupcem -- se společností Oriflame Czech Republic. K ucelení pohledu na dané téma byla provedena dotazníková sonda týkající se pohledu poradkyň na současnou podporu prodeje. Spolu s ostatními informacemi vše ústí v návrh širšího využití internetu a sociálních sítí (konkrétněji Facebooku) jako budoucího potenciálu rozvoje podpory prodeje.
Analýza sociálního chování jedinců ve virtuálních sítích
Lukavská, Zuzana ; Pstružina, Karel (vedoucí práce) ; Řepa, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá komparací chování jedinců ve virtuálním a v reálném světě. Práce je rozdělena na dvě vzájemně provázané části. V praktické části na základě dat získaných z vlastního výzkumu analyzuji chování respondentů ve zvolené sociální síti. Výsledky porovnávám s jinými vědeckými prácemi a dávám je do souvislostí s teoretickými poznatky. Ve výsledcích praktické části hledám souvislosti s realitou, zdůrazňuji rozdíly a především se pokouším rozdílné chování uživatelů sociální sítě vysvětlit. Teoretická část dává ucelený přehled o pojmech virtualita, sociální síť a virtuální svět. Přináší přehled o možných nebezpečích číhajících ve virtuálním prostředí se zaměřením především na děti, pro které je již virtualita samozřejmou součástí života, ale zároveň jsou díky své důvěřivosti velmi zranitelné. Dále se zabývá významem pojmu přátelství, které má ve virtuálním světě poněkud odlišný význam. Rovněž zkoumá chování jedince v různých situacích ve virtuálním prostředí a hledá důvody, proč lidé mění svůj obraz, chovají se agresivně apod., a zda jejich chování ovlivňuje i realitu. V práci zkoumám rozdíly mezi virtuální a reálnou komunikací a vliv vzrůstající tendence používání virtuálních prostředků komunikace na komunikaci reálnou.
Dopady internetových sociálních sítí na uživatele
Kobrle, Daniel ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Dalihod, Martin (oponent)
Cílem této práce je analyzovat současný stav internetových sociálních sítí a jejich dopady na uživatele. V současnosti se tyto sítě stávají velmi populární a počet jejich uživatelů dramaticky roste. Roste také doba, kterou na těchto sítích tráví. Úvodem je analyzováno, co vedlo ke vzniku sociálních sítí, jaké byly jejich původní cíle a vize, co je podmínkou vzniku velké sítě a jak probíhá přeměna malé sítě na velkou. Dále popisuji, jak se současná politika velkých sítí odklání od původních cílů a vizí. Poté nastiňuji, jak rozsáhlé je komerční využití internetových sociálních sítí a jakým způsobem tyto sítě umožňují vydělávat. Pozornost věnuji hlavně novým typům reklamy, které se na nich uplatňují. Poté je zde popsáno, jak se užívání sociálních sítí projevuje na jejich uživatelích, jaké jsou jejich pozitivní, ale hlavně negativní dopady. Jsou zde popsány změny životního stylu, životního tempa, změny hodnot a substituce osobních forem komunikace způsobené jejich užíváním. Dále také vliv těchto sítí na způsob šíření informací a psychologický rozbor působení sítě na uživatele s jeho následky. Závěrem se zabývám riziky, kterým jsou uživatelé sociálních sítí vystaveni a patogenním jevům, které v jejich důsledku vznikají.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 42 záznamů.   začátekpředchozí23 - 32další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.