Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 31 záznamů.  začátekpředchozí22 - 31  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Retrospektivní hra Death Race
Hýža, Daniel ; Bartoš, Pavel (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci retrospektivní síťové hry Death Race. V této hře hráči ovládají svou stíhačku a snaží se zničit protivníka. První část práce se zabývá historii počítačových her, pokračuje popisem síťové architektury a grafických knihoven. Druhá část se zabývá návrhem komunikačního protokolu a herních principů. Poslední část popisuje implementaci a testování aplikace. Aplikace byla vyvíjena v programovacím jazyku C++ s využitím knihoven OpenGL a SDL.
Herní server pro podporu on-line her
Ohnheiser, Jan ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o vývoji a tvorbě aplikace herního serveru pro podporu on-line her. Zabývá se klasifikací existujících podobných aplikací, síťovým rozhraním a herní logikou. Dále ukazuje možné použití knihovny ENet, SDL a OpenGL. Demonstruje funkčnost navrženého serveru na jednoduchých hrách.
3D svět
Konečný, Jiří ; Polok, Lukáš (oponent) ; Vanek, Juraj (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá implementací 3D světa a pohybu v něm. Jsou zde popsány techniky, které jsem využil pro vytvoření 3D světa a použité metody pro pohyb v tomto světě. Pro vytvoření 3D světa byla použita knihovna OpenGL.
Hra s roboty
Sasýn, Radek ; Solár, Peter (oponent) ; Petřík, Patrik (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením počítačové hry, ve které v aréně bojují roboti. Chování robotů definují uživatelé pomocí speciálního programovacího jazyka. Definice robotů a její zpracování je implementováno pomocí fuzzy logiky. Práce popisuje teoretické poznatky z fuzzy logiky a hry Robocode, dále návrh programovacího jazyka a struktury aplikace a~nakonec popis implementace jednotlivých částí aplikace.
Retrospektivní hra pro dva hráče
Vybíral, Jan ; Bartoš, Pavel (oponent) ; Pospíchal, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem 2D vesmírné arkádové počítačové hry. V úvodu je popsána historie i současnost herního průmyslu a počítačové grafiky. Dále se text věnuje použitým knihovnám OpenGL a SDL, návrhu herních principů, realizaci grafiky a zvuku, koliznímu systému, uživatelskému rozhraní, ovládání a objektovému návrhu aplikace. Druhá část popisuje samotnou implementaci navrženého systému v programovacím jazyce C++. Nakonec práce obsahuje informace o testování a zhodnocení výsledného produktu.
Realistické zobrazení 3D krajiny
Wilczák, Martin ; Bartoň, Radek (oponent) ; Mikolov, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce zkoumá a popisuje metody používané pro realistické zobrazení 3D krajiny v reálném čase. Krajinou je zde myšlen terén, obloha s různými atmosférickými jevy, vodní plochy a vegetace. U každé dílčí části jsou rozebrány různé metody, jejichž výhody a nevýhody jsou poté brány na zřetel. Dále je popsán navržený program, který umožňuje zobrazování modelu terénu a oblohy, s použitím vybraných metod pro jednotlivé součásti. Pro zobrazování jsou použity knihovny SDL a OpenGL.
Částicové simulace v reálném čase
Horváth, Zsolt ; Španěl, Michal (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Částicové simulace v reálném čase se stali realitou teprve před několika roky, kdy se v informatice objevil pojem GPGPU. Tato nová technologie umožňuje využívat obrovskou sílu grafické karty pro obecné účely. V dnešní době je trendem urychlit existující algoritmy přepsáním do paralelní podoby. Na tomto principu fungují i částicové systémy. Zajímavou oblastí částicových systémů jsou simulace tekutin. Tyto simulace jsou založené na teorii Navier-Stokesových rovnic a jejich numerickém řešení pomocí SPH (Smoothed particle hydrodynamics). Tekutiny tvoří součást každodenního života a proto je důležité je zobrazit realisticky. Používají se v moderních počítačových hrách a v různých vizualizacích, které běží v reálném čase, z toho důvodu musí být rychle zobrazené.
Metody pro odstranění aliasu při zobrazení stínů
Posolda, Jan ; Polok, Lukáš (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá metodami pro odstranění aliasingu při zobrazení stínů. Je zde popsána metoda stínových map, její principy, postup a hlavně nedostatky v podobě vzniku aliasu. Pro odstranění tohoto nechtěného jevu je popsáno několik metod, které aliasing potlačují, Percentage closer filter, Variance shadow map, Convulotion shadow map, Exponential shadow map, Bilaterální filtr.  Závěrem práce je návrh a realizace demonstrační aplikace, která vhodně ukazuje implementované výsledky. Nechybí ani srovnání jednotlivých metod na základě kvality a výpočetní náročnosti.
Nástroj pro podporu analýzy rizik v informační bezpečnosti
Plíšek, Martin ; Zámečníková, Eva (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením nástroje pro analýzu rizik v informační bezpečnosti. Nejprve je nastudován proces vývoje bezpečného softwaru SDL a poté také teorie o analýze rizik pomocí chybových stromů. Na základě těchto znalostí je systém navržen a poté i implementován. Dále je předvedena práce s aplikací na typovém příkladu a popsáno možné využití nástroje v praxi. Na závěr jsou uvedeny možnosti budoucího rozšíření aplikace.
Systém podpory prodeje sportovních dat
Keřka, Marek ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Koudela, Vlastimil (oponent)
Cílem diplomové práce je průzkum existujících formátů souborů pro přenos dat přes počítačovou síť. Zvolit jeden z porovnávaných formátů souboru a vytvořit strukturu souboru pro přenos sportovních dat. Posoudit struktury souborů od existujících dodavatelů sportovních dat a vytvořit vlastní strukturu. Porovnat možné způsoby distribuce vytvořených datových souborů a udělit doporučení pro implementátory služby.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 31 záznamů.   začátekpředchozí22 - 31  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.