Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hra s roboty
Sasýn, Radek ; Solár, Peter (oponent) ; Petřík, Patrik (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením počítačové hry, ve které v aréně bojují roboti. Chování robotů definují uživatelé pomocí speciálního programovacího jazyka. Definice robotů a její zpracování je implementováno pomocí fuzzy logiky. Práce popisuje teoretické poznatky z fuzzy logiky a hry Robocode, dále návrh programovacího jazyka a struktury aplikace a~nakonec popis implementace jednotlivých částí aplikace.
Plánování pohybu objektu v 3D prostoru
Sasýn, Radek ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje hledání cest mezi překážkami ve 3D prostoru pomocí pravděpodobnostních algoritmů. Uživatelé si mohou v uživatelském prostředí vytvořit scénu-přidat objekty, definovat startovní objekt, překážky a cílovou pozici a spustit pravděpodobnostní algoritmus. Nalezenou cestu lze poté vizualizovat. Práce popisuje pravděpodobnostní algoritmy, detekce kolizí a základy práce s 3D grafikou. Dále popisuje návrh a implementaci vytvořené aplikace.
Hra s roboty
Sasýn, Radek ; Solár, Peter (oponent) ; Petřík, Patrik (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením počítačové hry, ve které v aréně bojují roboti. Chování robotů definují uživatelé pomocí speciálního programovacího jazyka. Definice robotů a její zpracování je implementováno pomocí fuzzy logiky. Práce popisuje teoretické poznatky z fuzzy logiky a hry Robocode, dále návrh programovacího jazyka a struktury aplikace a~nakonec popis implementace jednotlivých částí aplikace.
Plánování pohybu objektu v 3D prostoru
Sasýn, Radek ; Zbořil, František (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce popisuje hledání cest mezi překážkami ve 3D prostoru pomocí pravděpodobnostních algoritmů. Uživatelé si mohou v uživatelském prostředí vytvořit scénu-přidat objekty, definovat startovní objekt, překážky a cílovou pozici a spustit pravděpodobnostní algoritmus. Nalezenou cestu lze poté vizualizovat. Práce popisuje pravděpodobnostní algoritmy, detekce kolizí a základy práce s 3D grafikou. Dále popisuje návrh a implementaci vytvořené aplikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.