Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 231 záznamů.  začátekpředchozí212 - 221další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing v sociálních sítích
Hlavatá, Jana ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem teoretické části bakalářské práce je seznámit čtenáře s marketingem na internetu, sociálních médiích a na sociálních sítích. Vysvětlit hlavní rozdíly mezi těmito pojmy. Popsat sociální sítě a hlavně jejich různé druhy popsat podrobněji. Popsat a vysvětlit marketing na Facebooku a na Twitteru. Cílem praktické části bakalářské práce je uvést postupy a správné strategie, jak se prosadit na sociálních sítích a jaké kroky je k tomu nutné podniknout. Tyto strategie budu uvádět na sociálních sítích Facebook a Twitteru. Dále chci ukázat a popsat chování uživatelů na Facebooku a jejich hlavní zájmy na této sociální síti.
Building brand through social networks
Búza, Ján ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku budování značky prostřednictvím sociálních sítí. Její cílem je seznámit čitatele s příležitostmi, které sociální sítě ponoukají a přesvědčit ho o jejich důležitosti. V první části popisuje význam budování značky a nové možnosti, které firmy s příchodem sociálních médií získali. Následně se zaobírá základními charakteristikami těchto sítí a předpoklady, které musí splňovat strategie budování značky, aby mohla v tomto prostředí uspět. V závěrečné části vykresluje aplikaci uvedených principů na příkladě společnosti Starbucks, která patří v oblasti prezentace prostřednictvím sociálních sítí k světovým lídrům.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání
Fendeková, Aneta ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Medřický, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce s názvem "Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání" je zaměřena na sociální sítě a klade si za cíl zobecnit oblast sociálních sítí a seznámit čtenáře s jejich využitím v podnikání. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá představením jednotlivých sociálních sítí a jejich vznikem, vývojem a popisem. Zároveň přináší praktické informace o možnostech využití sociálních sítí v českém marketingu. Práce je doplněna o situační a konkurenční analýzu firmy OKsystem s.r.o. Přínosem této práce je praktická část, kde je navrženo opatření pro zlepšení efektivnosti sociálních sítí v konkrétním podniku. Po přečtení této bakalářské práce by čtenář měl být schopen rozeznat výhody jednotlivých typů sociálních sítí, jejich přínos a získat ucelenou představu o problematice komerčního využití sociálních sítí.
Strategické řízení a podpora značky v sociálních sítích
Zinchenko, Yulia ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
V rámci předkládané bakalářské práce jsem se pokusila popsat možnosti strategického řízení a podpory značky v sociálních sítích. V teoretické časti práce jsou popsány psychologické aspekty popularity sociálních sítí a jsou zde uvedeny výzkumy několika společností ohledně psychologického portrétu potenciálního uživatele sociálních sítí, což by mohlo sloužit firmám k pochopení, kdo je jejich cílovou skupinou v případě využití sociálních sítí jako marketingového nástroje. V práci jsou uvedeny analýzy prostředí sociálních sítí, které slouží k pochopení využití jejich potenciálu pro firmy různé velikosti. Součástí práce je také dotazník, jehož předmětem je využití prostředí sociálních sítí pro komerční účely. Na otázky v dotazníku uvedené odpovídal představitel oddělení komunikace a marketingu společnosti GE Money Bank Česká republika, pán Jan Vyšehradský. V teoretické části a na příkladu GE Money Bank je popsáno, proč je vhodné využívat sociální sítě jako marketingový nástroj, a jaké výsledky lze očekávat. Hlavním cílem této bakalářské práce je vypracování strategického plánu, který by měl sloužit českým podnikatelům jako návod pro založení, hodnocení a správu firemních stránek v takových sociálních sítích, jakou je například Facebook.
Trendy v oblasti podnikových IS (sociální sítě, social CRM)
Bartušek, Pavel ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Žamberský, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá novým trendem v podnikové sféře, a to sociálními sítěmi. Ty se v posledních letech díky své rostoucí popularitě staly fenoménem. Cílem práce je představení sociálních sítí v širších souvislostech. Konkrétně se jedná o analýzu milníků sociálních sítí. Dále srovnání vybraných sociálních sítí z pohledu podniku, aneb jaké možnosti sociální sítě nabízí podniku pro svoji prezentaci s přístupem k uživatelským datům (Social CRM). Třetím dílčím cílem práce je analýza kritických faktorů při integraci sociálních sítí do podnikového informačního systému. Práci lze rozdělit na popisnou (kapitoly 2-4) a praktickou (kapitoly 5-6) část. V první části práce jsou představeny sociální sítě, pojem Social CRM a základní charakteristiky systémové integrace. Praktická část je zaměřena na všechny uvedené cíle. Autor práce čerpá především z elektronických informačních zdrojů, které jsou dostupné na VŠE. Dále také z různých dostupných zdrojů, které jsou na principu Web 2.0 (české i zahraniční). V poslední řadě autor také získává informace přímo na sociálních sítích (jaké sociální sítě nabízí možnosti). Práce slouží jako sumarizace a zmapování současných komunikačních kanálů na internetu (e-mail, IRC, vybrané sociální sítě) a také jako sumarizace kritických faktorů při integraci sociálních sítí do podnikového informačního systému dle jednotlivých fází projektu.
Analýza možného využití sociálních sítí v marketingové strategii firmy
Peřich, Jakub ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Křivinková, Tereza (oponent)
Hlavním cílem je zhodnotit působnost baru U staré studny na sociálních sítích a navrhnout kroky, které firmě umožní dosáhnout úspěchu hlavně na Facebooku, ale i na dalších sítích jako jsou Foursquare a Twitter. V současné době totiž bar využívá sociálních sítí pouze v omezené míře a touto prací bych chtěl přispět k lepšímu pochopení problematiky a také ukázat cestu, jakou by se měly jejich online aktivity dále ubírat. Teoretická část se zabývá problematikou sociálního grafu, který dále aplikuje na moderní online sociální sítě. V praktické části jsou již uvedené konkrétní kroky, které mají za cíl vylepšit marketingové působení firmy především na Facebooku, ale i na Twitteru a Foursquare.
Komerční využití sociálních sítí v Maďarsku
Öszi, Karol ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá komerčním využitím sociálních sítí největšími maďarskými firmami. V první části jsou po úvodu o historii a vývoji sociálních sítí detailně popsané jednotlivé vybrané sociální sítě s fokusem na možnosti pro komerční využití. Výběr zkoumaných sítí reflektuje různorodost typů sítí a zahrnuje i sítě, které jsou využívány skoro výhradně lidmi maďarské národnosti. V další části zkoumá kvantitativně i kvalitativně využití popsaných sítí největšími maďarskými firmami. Tyto výsledky jsou následně porovnány s výsledky bakalářské práce stejného zaměření s fokusem na Českou Republiku.
Srovnání sociálních sítí Facebook a Google plus a jejich využití v oblasti marketingu
Šušič, Luka ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představení sociální sítě plus.google.com a její porovnání s facebook.com. Druhým cílem je rozbor marketingových možností zmíněných sociálních sítí a marketingu na Internetu. Tato bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První část práce se věnuje přehledu a vývoji sociálních sítí, kde je zaměřena především na Facebook. Hlavní kapitolou této části je představení Google+ a jeho srovnávání s Facebookem. Druhá část se zabývá reklamou na Internetu. Významnou kapitolu zde představuje rozbor marketingových možností na Facebooku. Konec této části patří praktickému příkladu využití reklamy na Internetu.
Využívání Twitteru českými podniky
Škramlík, Robert ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kafka, Daniel (oponent)
Firmy hledají stále nové způsoby, jak se dostat blíže ke svým zákazníkům a jedním z aktuálních způsobů jsou sociální média. V této bakalářské práci se pokusím popsat prostředí sociální služby Twitter. Teoretická část práce je zaměřena na koncept Twitteru, možnosti jeho využití pro firemní aktivity a seznámení s aplikacemi, které zjednodušují působení na Twitteru. V praktické části analyzuji reálné využívání Twitteru českými podniky, zejména jejich časové řady.
Využití služeb sociálních sítí ve firmě
Vondrášek, Petr ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Basl, Josef (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi využití služeb, které dnes nabízejí sociální sítě firmám. Cílem této práce tedy bylo seznámit se třemi dnes nejpopulárnějšími sociálními sítěmi, představit možnosti, které firmám nabízejí a uvést doporučení pro jejich správné využívání. Práce dále obsahuje v praktické části výsledky dotazníkového řízení. To bylo zaměřeno na zjištění toho, jak uživatelé sociálních sítí vnímají činnost firem na sociálních sítích. Dále se v této části nachází případové studie dvou odlišných firem, na kterých bych chtěl předvést, jak se sociální sítě správně využívají v praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 231 záznamů.   začátekpředchozí212 - 221další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.