Název: Strategické řízení a podpora značky v sociálních sítích
Překlad názvu: Strategic brand management in social networks
Autoři: Zinchenko, Yulia ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Chládová, Martina (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Aplikovaná psychologie; Facebook; marketingový nástroj; podpora značky; Sociální sít`; strategický plán; Twitter; YouTube; Applied psychology; brand support; Facebook; marketing tool; Social network; strategic plan; Twitter; YouTube

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29285

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-85787


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-13, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet