Název:
Srovnání sociálních sítí Facebook a Google plus a jejich využití v oblasti marketingu
Překlad názvu:
Comparison of social networks Facebook and Google plus and their use in marketing
Autoři:
Šušič, Luka ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je představení sociální sítě plus.google.com a její porovnání s facebook.com. Druhým cílem je rozbor marketingových možností zmíněných sociálních sítí a marketingu na Internetu. Tato bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První část práce se věnuje přehledu a vývoji sociálních sítí, kde je zaměřena především na Facebook. Hlavní kapitolou této části je představení Google+ a jeho srovnávání s Facebookem. Druhá část se zabývá reklamou na Internetu. Významnou kapitolu zde představuje rozbor marketingových možností na Facebooku. Konec této části patří praktickému příkladu využití reklamy na Internetu.The aim of this bachelor thesis is the introduction of social network plus.google.com and its comparison with facebook.com. The second objective is to analyze marketing opportunities of mentioned social networks and marketing on the Internet. This thesis is divided into two parts. The first part is devoted to review and development of social networks, which is focused primarily on Facebook. The main chapter of this section is the introduction of Google + and its comparison with Facebook. The second part deals with advertising on the Internet. There is a significant chapter in this part that analysis marketing opportunities on Facebook. End of this section represents a practical example of the use of advertising on the Internet.
Klíčová slova:
Facebook; Facebook Ads; Google Adwords; Google+; Habbo; Internet; LinkedIn; Myspace; Orkut; Qzone; reklama; Sklik; Sociální síť; Twitter; Vkontake; advert; Facebook; Facebook Ads; Google Adwords; Google+; Habbo; Internet; LinkedIn; Myspace; Orkut; Qzone; Sklik; social network; Twitter; Vkontake
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/29395