Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj modelu MBI v oblasti implementace a řízení elektronických nákupních systémů
Šušič, Luka ; Voříšek, Jiří (vedoucí práce) ; Soukupová, Vladimíra (oponent)
Tato práce se zabývá oblastí nákupu v podnicích. Konkrétně se zaměřuje na podporu nákupních procesů elektronickými nákupními systémy. V první části jsou na základě rešerše odborné literatury analyzovány a identifikovány klíčové faktory pro úspěšnou realizaci implementace a řízení elektronického nákupního systému. V druhé části probíhá srovnání případové studie ve společnosti Unipetrol Services s.r.o. a klíčových faktorů z teoretické části, kde jsou odvozeny a zobecněny nejlepší praktiky pro zavádění a řízení elektronických nákupních systémů. Hlavním přínosem a zároveň i výstupem práce je návrh rozšíření referenčního modelu MBI na základě zjištěných skutečností a poznatků z praxe v oblasti nákupu.
Srovnání sociálních sítí Facebook a Google plus a jejich využití v oblasti marketingu
Šušič, Luka ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představení sociální sítě plus.google.com a její porovnání s facebook.com. Druhým cílem je rozbor marketingových možností zmíněných sociálních sítí a marketingu na Internetu. Tato bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První část práce se věnuje přehledu a vývoji sociálních sítí, kde je zaměřena především na Facebook. Hlavní kapitolou této části je představení Google+ a jeho srovnávání s Facebookem. Druhá část se zabývá reklamou na Internetu. Významnou kapitolu zde představuje rozbor marketingových možností na Facebooku. Konec této části patří praktickému příkladu využití reklamy na Internetu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.