Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 231 záznamů.  začátekpředchozí212 - 221další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové komunikace v cestovním ruchu
Gábrišová, Nikol ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace v cestovním ruchu, konkrétně internetovými stránkami vybraných cestovních kanceláří. V teoretické části popisuji jednotlivá východiska marketingu a marketingové komunikace cestovních kanceláří a zásady pro tvorbu webových stránek. V praktické části pak analyzuji internetové stránky jednotlivých cestovních kanceláří z hlediska dodržování těchto zásad a vybírám nejlépe zpracované stránky.
Ekonomická analýza spojení cestovních agentur Obnova, s.r.o. a Cestovní agentura Marcela Drašnarová
Abrahamová, Jana ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Valášek, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá detailním zhodnocením potenciálního spojení dvou cestovních agentur (Cestovní agentura Obnova, s. r. o. a Cestovní agentura Marcela Drašnarová). První tematickou částí je komplexní analýza obou firem. Na teoretické vymezení finanční analýzy navazuje její praktické provedení na příkladu CA Obnova. Kvalitativní analýza spočívá v provedení PEST analýzy, analýzy konkurence a SWOT analýzy pro oba výše uvedené podniky. Druhá tematická část práce je věnována integraci podniků v oblasti cestovního ruchu jako součásti procesu globalizace. Práce uvádí konkrétní příklady spojení podniků z praxe. V závěru charakterizuje a hodnotí možnosti pro spojení zmíněných cestovních agentur.
Vývojové trendy na trhu cestovního ruchu
Kopecká, Marie ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Jaderná, Eva (oponent)
V práci se věnuji vývojovým trendům na trhu cestovního ruchu. Jedná se o analýzu všech českých velkých cestovních kanceláří a agentur z hlediska počtu majitelů a jejich podílu na jednotlivých subjektech cestovního ruchu. Subjekty je možno porovnávat včetně obratu za poslední 3 roky a dosavadního vývoje. Stěžejním cílem bylo zjistit, kdo jsou majitelé cestovních kanceláří. Zda se jedná o české nebo zahraniční podniky. Zjištěná data sloužila k určení pravděpodobného vývoje na trhu cestovního ruchu a identifikaci současných trendů v této oblasti.
Implementation of Business Intelligence
Bľanda, Lukáš ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Chalupník, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou zavedení Business Intelligence ve firmě podnikající v oblasti cestovního ruchu a její provázáním na Balanced Scorecard jako jednu z metodik hodnocení výkonnosti podniků. První část práce se zaměřuje na vymezení teoretických základů Balanced Scorecard i Business Intelligence. Charakterizuje metodiku Balanced Scorecard a její principy a také definuje co je to Business Intelligence, jeho informační architekturu a postup při jeho nasazení. V praktické části je v rámci BSC vytvořen model metrik optimalizovaný pro firmu a je zde popsán i postup zavedení vybraných ukazatelů v pilotním projektu BI.
Analýza nabídky cestovních kanceláří vzhledem kvybrané deistinaci
Hendrychová, Tereza ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Diplomová práce Analýza nabídky cestovních kanceláří vzhledem k vybrané destinaci se zaměřuje na srovnání a zhodnocení nabídky vybraných cestovních kanceláří. Konkrétně jde o porovnání lyžařských zájezdů do italských Dolomit. Cílem bylo posoudit, zda je nabídka těchto zájezdů na trhu českých cestovních kanceláří dostatečná. První kapitola vysvětluje základní pojmy z oblasti cestovního ruchu. Následuje charakteristika destinace Dolomity a analýza nabídky jednotlivých cestovních kanceláří. Poslední kapitola nabízí srovnání nabídek z hlediska několika vybraných kritérií. Na základě zjištěných údajů byla potvrzena úvodní hypotéza, tedy dostatečná nabídka lyžařských zájezdů do Dolomit na českém trhu.
Analýza nabídky cestovní kanceláře
Gerlová, Martina ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou nabídky CK Fischer a zhodnocení jejího potenciálu na využití všemi skupinami obyvatel. V úvodní kapitole práce jsou uvedeny základní pojmy z oblasti cestovního ruchu a týkají se např. nabídky v cestovním ruchu, zájezdu, cestovní kanceláře a také jejího rozdílu od cestovní agentury. Druhá kapitola obsahuje podrobnou analýzu nabídky CK Fischer. Zájezdy jsou členěny na poznávací a pobytové. Zájezdy jsou dále podrobněji členěny dle katalogů resp. destinací. U každé destinace je uvedeno krátké shrnutí nabídky CK Fischer v daném místě. Práce se dále zábývá službami, které cestovní kancelář nabízí. Závěrečné shrnutí hodnotí analýzu CK Fischer z několika hledisek. Jedná se např. o zaměření nabídky zájezdů z hlediska demografické segmentace či zhodnocení základních nabízených služeb.
Analýza propagace cestovní kanceláře
Pechníková, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Bakalářská práce je věnována analýze propagace Cestovní kanceláře Fischer. Nejprve jsou vymezeny základní pojmy, které se v práci vyskytují. Je definován pojem cestovní ruch, poté je vymezen rozdíl mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou. Dále je v práci pojednáno o pojmu marketing. Následující kapitola se řadí již mezi praktickou část bakalářské práce. Je zde popsán profil Cestovní kanceláře Fischer, její vývoj a služby, které nabízí. Poslední kapitola se věnuje již konkrétně analýze propagace, jsou zde definovány všechny propagační způsoby a v poslední části kapitoly je jejich shrnutí a zhodnocení.
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Schmittová, Helena ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Hošek, Rostislav (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o procesu transformace vybrané cestovní agentury VS Tours na cestovní kancelář. Jsou zde analyzovány a vyhodnoceny jednotlivé potřebné formality a praktické kroky, které jsou pro úspěšný proces nutné. V první části práce se přitom jedná zejména o obecné legislativní podmínky v oblasti cestovního ruchu v České republice a o formální náležitosti procesu. Ve druhé části je nejprve představena existující cestovní agentura VS Tours a v návaznosti jsou řešeny praktické aspekty procesu její transformace na cestovní kancelář včetně návrhu na vyhotovení jednotlivých potřebných dokumentů. Třetí část se poté zabývá již ryze praktickou stránkou věci, tedy návrhem profilového produktu nové cestovní kanceláře, její marketingovou strategií a kalkulací příjmů. Práce jako celek navrhuje komplexní plán pro cestovní agenturu VS Tours při její transformaci na cestovní kancelář. Zároveň lze tuto práci vnímat jako obecný návod na uskutečnění obdobného kroku jakoukoli další cestovní agenturou.
Podnikatelský plán
Koucká, Hana ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Horník, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce bylo vytvořit podnikatelský plán pro nově vznikající cestovní kancelář. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy. Dále je zde nadefinován podnikatelský plán a uvedeno, kdo jsou jeho uživatelé a jakou formu a náležitosti by měl podnikatelský plán mít. Praktickou část tvoří samotný podnikatelský plán, na jehož základě si lze ujasnit, zda by bylo založení cestovní kanceláře v budoucnu realizovatelné a jaká by byla finanční náročnost takového projektu.
Komunikační strategie CK Adventura
Medunová, Helena ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Hlavním cílem práce je navrhnout reklamní kampaň pro cestovní kancelář Adventura. Práce obsahuje definici marketingu jako takového, marketingové komunikace a marketingu cestovního ruchu. Následuje analýza konkurence a jejího komunikačního chování, analýza cílové skupiny a její definování. Na to navazuje doporučený media mix s detailním rozpočtem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 231 záznamů.   začátekpředchozí212 - 221další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.