Název:
Analýza propagace cestovní kanceláře
Překlad názvu:
Analysis of promotion of travel agency
Autoři:
Pechníková, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je věnována analýze propagace Cestovní kanceláře Fischer. Nejprve jsou vymezeny základní pojmy, které se v práci vyskytují. Je definován pojem cestovní ruch, poté je vymezen rozdíl mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou. Dále je v práci pojednáno o pojmu marketing. Následující kapitola se řadí již mezi praktickou část bakalářské práce. Je zde popsán profil Cestovní kanceláře Fischer, její vývoj a služby, které nabízí. Poslední kapitola se věnuje již konkrétně analýze propagace, jsou zde definovány všechny propagační způsoby a v poslední části kapitoly je jejich shrnutí a zhodnocení.Bachelor thesis is dedicated to the promotion of the travel agency Fischer. First, the basic terms are specified. The term "tourism" is defined, then the difference between travel agency and travel agent is specified. The term "marketing" is also discussed in the bachelor thesis. The next chapter belongs to the practical part of this thesis. The profile of travel agency Fischer, its development and services offered are described. The last chapter is devoted to the analysis of promotion, all the promotional methods are defined and the last part of this chapter includes the summary and the evaluation.
Klíčová slova:
cestovní kancelář; cestovní ruch; propagace cestovní kanceláře; promotion of travel agency; tourism; travel agency
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20892