Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nabídky cestovních kanceláří do vybrané destinace - Turecko
Pechníková, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Gloserová, Ivana (oponent)
Diplomová práce analyzuje nabídku vybraných českých cestovních kanceláří vzhledem k destinaci Turecko. Cílem práce bylo sestavit určitý manuál pro nově vzniklou cestovní kancelář, která by se touto diplomovou prací mohla inspirovat a zjistit, jaké marketingové nástroje použít pro svůj vstup na trh. První kapitola je teoretická a jsou zde vysvětleny základní pojmy, které jsou dále použity v práci. Následující kapitola představuje danou destinaci a třetí kapitola obsahuje již samotnou analýzu. Poslední kapitola srovnává a zhodnocuje všechny nástroje vybraných cestovních kanceláří.
Analýza propagace cestovní kanceláře
Pechníková, Jana ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Bakalářská práce je věnována analýze propagace Cestovní kanceláře Fischer. Nejprve jsou vymezeny základní pojmy, které se v práci vyskytují. Je definován pojem cestovní ruch, poté je vymezen rozdíl mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou. Dále je v práci pojednáno o pojmu marketing. Následující kapitola se řadí již mezi praktickou část bakalářské práce. Je zde popsán profil Cestovní kanceláře Fischer, její vývoj a služby, které nabízí. Poslední kapitola se věnuje již konkrétně analýze propagace, jsou zde definovány všechny propagační způsoby a v poslední části kapitoly je jejich shrnutí a zhodnocení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.