Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh na zlepšení spokojenosti zákazníků restaurace Sportclub
Hojačová, Blanka ; Rivola, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá provedením a následným vyhodnocením analýzy spokojenosti zákazníků restaurace Sportclub na základě písemného dotazování. Obsahuje analýzu výsledků, pomocí kterých byly zjištěny silné a slabé stránky restaurace Sportclub z pohledu zákazníka. Součástí jsou také návrhy a doporučení, které pomohou zvýšit spokojenost zákazníků a tím přispějí k lepšímu boji s konkurencí a k upevnění postavení restaurace na trhu.
Výzkum spokojenosti zákazníků
Rodan, Zdeněk ; Trégerová, Jaroslava (oponent) ; Němeček, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Cílem práce je zjistit, vyhodnotit a stanovit taková opatření, která přinesou zvýšení této spokojenosti v budoucnu. Teoretická část se zaměřuje především na výklad pojmů, problematiku marketingového výzkumu a marketingu služeb. Druhá část zahrnuje vlastní dotazníkové šetření s následným vyhodnocením.
Chování spotřebitele v maloobchodních řetězcích v České republice
Plecháčková, Barbora ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitele v největších maloobchodních řetězcích na českém trhu. Hlavním cílem práce je vyhodnotit názory zákazníků maloobchodních řetězců a závislost jejich nákupu na daných názorech. Kromě toho se práce věnuje i společenské odpovědnosti těchto řetězců a jejího vnímání zákazníky. V první kapitole je popsán a vysvětlen výzkum trhu a chování spotřebitele. Ve druhé kapitole jsou představeny jednotlivé řetězce a prostředí retailových řetězců v ČR. Poslední kapitola se věnuje samotnému výzkumu a jsou zde vyhodnoceny názory zákazníků na danou problematiku.
Analýza českého maloobchodního trhu snídaňových cereálií
Klofát, Vít ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Müllerová, Lucie (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl provést ucelenou analýzu českého maloobchodního trhu snídaňových cereálií. K dosažení tohoto cíle bylo využito kombinace dat z maloobchodního auditu a dat získaných vlastním výzkumným šetřením přímo v maloobchodním prostředí. Teoretická část definuje maloobchodní trh a pomáhá porozumět jeho významným oblastem a marketingovému výzkumu. Výzkumná část začíná zhodnocením situace na maloobchodním trhu v České republice. Poté je již pozornost směřována konkrétně k snídaňovým cereáliím. Analýza začíná na makro úrovni a zaměřuje se na základní specifika trhu snídaňových cereálií, jako je jeho vývoj v posledních letech, sezónnost a zhodnocení základních segmentů, hlavních výrobců a privátních značek. Poté se již práce detailněji zaměřuje na nejvýznamnější atributy tohoto trhu.
Specifika marketingového výzkumu u dětí
Čepek, Michal ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kolafa, Jan (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku etičnosti marketingových výzkumů prováděných s dětskými respondenty. V dnešní době je ochrana dětí ožehavým tématem, proto by odvětví výzkumu trhu mělo používat jen takové metody, které rodiče tolerují a nepovažují je za nebezpečí pro své děti. Pro zachování etičnosti výzkumu trhu vydávají oborové asociace na globální i lokální úrovni etické kodexy. Stanovují však jen základní, obecné předpisy, ale nevěnují se již jednotlivým výzkumným metodám a technikám. Cílem diplomové práce je identifikovat konkrétní metody marketingového výzkumu, které jsou v rozporu s vnímáním etičnosti výzkumů ze strany rodičů. Zjištěné výsledky by měly motivovat výzkumné agentury k omezení používání takových metod, případně je upravit tak, aby nevyvolávaly tolik kontroverze mezi laickou veřejností. Pro identifikaci neeticky vnímaných metod výzkumu trhu byl proveden autorův vlastní kvantitativní výzkum za pomoci dotazníkového šetření mezi cílovou skupinou rodičů školou povinných dětí. Výzkum odhalil 5 metod, které jsou považovány rodiči za přijatelné -- jedná se o ochutnávku produktů, metodu pozorování, produktový test, eye-tracking a test komunikace. U těchto 5 metod marketingového výzkumu existuje jen minimální riziko ohrožení prestiže celého odvětví výzkumu trhu při jejich nezměněném používání. Výzkum dále odhalil dvě metody, které rodiče považují za neetické: terénní experiment a online diskusní skupiny. Tyto metody mohou být při otevřené komunikaci s rodiči nadále používány, je potřeba však dbát na to, aby rodiče detailně rozuměli použité metodologii výzkumu. Poslední identifikovanou skupinou jsou silně neeticky až nelegálně vnímané metody a techniky výzkumu trhu. Jedná se o výzkumy za pomoci neuromarketingu, netnografie a geolokace. Tyto výzkumné metody představují vysoké riziko pro kladné vnímání odvětví výzkumu trhu; u všech tří metod méně než čtvrtina respondentů dotazníkového šetření souhlasí s jejich používáním a zároveň více než 25 % dotázaných se domnívá, že se jedná o nelegální postupy. V případě neuromarketingu a jeho využití při výzkumu dětí je vhodné nejprve rodiče detailně seznámit s principem metody a nejlépe za přítomnosti lékaře je ujistit o její naprosté bezpečnosti. Co se týče netnografie, tato technika výzkumu trhu je sice respondenty ohodnocena velmi negativně (50 % dotázaných ji považuje za nemorální a 27 % za nelegální), na druhou stranu se však jedná o jednu z technik pozorování, její využití v praxi nemusí nikdo z laické veřejnosti zaznamenat. Její využití tak není potřeba významně regulovat. Jako nejvíce kontroverzní výzkumnou metodu ve spojení s výzkumem dětí pak studie odhalila geolokaci, s níž nesouhlasí 93 % respondentů. Tato metoda by se tak neměla raději v komerční praxi vůbec používat, neboť je s ní spojeno příliš velké riziko poškození prestiže odvětví marketingového výzkumu.
Komparace spotřebního chování v ČR a v Německu
Murcková, Lucia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Brom, Jaroslav (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je provést komparaci spotřebního chováni daných zemí. V teoretické části se věnuji vymezení a definici spotřebního chování, následně jeho klíčovým určovatelům a charakteristice kulturního zázemí. Stěžejní část tvoří vlastní výzkum, kde na základě online dotazníku o 40 otázkách zkoumám jednotlivé rysy spotřebitelů v daných zemích. Následně vyhodnocuji výsledky šetření a pokouším se je interpretovat v zejména kulturních souvislostech.
Analýza trhu IT služeb pro hotelové provozy
Zoubková, Eva ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Autorka aplikuje marketingové výzkumné metody za účelem navržení doporučení pro expanzi společnosti, která operuje na českém trhu firem nabízejících své IT služby hotelovým provozům. S pomocí kvalitativních a kvantitativních výzkumných metod bylo zjištěno, že společnost by se měla zaměřit na segment tří až pětihvězdičkových pražských hotelů, jejichž mateřská společnost sídlí v České republice. Mezi další doporučení patří jasná komunikace produktů zaměřených na snížení nákladů, např. virtualizace či automatizace kancelářských prací. Dále je třeba rozšířit portoflio o základní hotelové potřeby, mezi které patří kamerové a zábavní systémy. Na závěr autorka doporučuje zavedení pravidel chování a oblékání pro zaměstnance, kteří jsou v kontaktu s klienty.
Analýza trhu cukrovinek v České republice z pohledu retail auditu
Konečná, Eva ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Navrkalová, Jana (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl provést komplexní analýzu trhu cukrovinek v České republice jako jednoho z největších a nejdynamičtějších trhů. Pro potřeby této analýzy bylo využito metodologie maloobchodního auditu, jehož data umožňují detailní zmapování specifik trhu, které je zcela objektivní a nestranné. Analýza začíná na makro úrovni trhu cukrovinek a zachycuje jeho postavení v FMCG sektoru, poté se zaměřuje na konkrétní kategorii trhu cukrovinek - na čokoládové cukrovinky, kde jde ještě více do detailu až na úroveň konkrétních výrobků na trhu tabulkových čokolád. Jako doplněk metodologie retail auditu slouží vlastní spotřebitelský výzkum, který celou analýzu rozšiřuje o pohled a vnímání spotřebitele. Vedle detailní analýzy trhu cukrovinek poukazuje práce na veliký přínos maloobchodního auditu, zároveň ale s pomocí spotřebitelského výzkumu zachycuje oblasti výzkumu trhu, které naopak svými daty nepokrývá.
Výzkum trhu kurzů písemné komunikace
Čeladníková, Tereza ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Ústředním tématem diplomové práce jsou kurzy písemné komunikace. Teoretická část je věnována podnikatelskému plánu a výzkumu trhu. V praktické části je popsán vývoj internetové komunikace, na který navazuje podnikatelský plán, ve kterém je rozpracován koncept kurzů písemné komunikace. Jádrem diplomové práce je výzkum trhu, jehož cílem je zjistit, zda má vybraná cílová skupina o tento typ kurzů zájem. Výzkum trhu sestává ze sekundárního a primárního výzkumu. Primární kvantitativní výzkum slouží k aktualizaci sekundárních dat. Jako metoda kvalitativního výzkumu byly použity individuální hloubkové rozhovory. Závěr práce zhodnocuje výsledky výzkumu trhu a slouží jako doporučení pro manažery vzdělávacích agentur.
Zvláštnosti komunikační strategie malých ruských podniků v České republice na příkladu sítě salónů krásy UNO-DUE
Chigovanina, Valeriya ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a empirických dat provést analýzu současných komunikačních aktivit a navrhnout doporučení k vytvoření vhodné komunikační strategie pro malý podnik -- salon krásy UNO DUE, který se provozují v Praze -- a to s ohledem na zvláštnosti používaných nástrojů a kanálů komunikace určené národnosti majitelů, zaměstnanců a zákazníků. Práce je rozdělena do 2 části: teoretickou a praktickou. V teorii probíráme pojmy marketing, marketingový mix, služby, marketingové komunikace, marketingová a komunikační strategie. Praktická část je věnována malému podniku UNO DUE a vypracování návrhů doporučení ke komunikační strategii na základě situační analýze, vyhodnocení předchozích komunikačních aktivit a vlastního dotazníkového šetření. The aim of this thesis is on the basis of theoretical knowledge and empirical data to analyze previous communication activities and to suggest recommendations on communication strategy for small enterprise -- UNO DUE beauty salon, which is operating in Prague. We also put attention on the special features of used communication tools and channels determinated by nationality of owners, employees and clients. The thesis is divided in 2 parts: teoretical and practical. First part is going to explain such basic terms as marketing, marketing and communication mix, services, marketing and communication strategy. Second part is about small enterprise UNO DUE beauty salon and recommedations on its communication strategy on the basis of situation analysis, evaluation of previous communication activities and own research.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.