Název: Specifika marketingového výzkumu u dětí
Překlad názvu: Specifications of marketing research conducted with underage respondents
Autoři: Čepek, Michal ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Kolafa, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dětský spotřebitel; etika; marketingový výzkum; mladiství respondenti; neetické metody výzkumu trhu; výzkum trhu; children as consumers; ethics; market research; marketing research; underage respondents; unethical research methods

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/39368

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-199965


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet