Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 128 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnímání sociálních sítí volejbalových extraligových klubů fanoušky volejbalu
Vyhnalíková, Michaela ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Vnímání sociálních sítí volejbalových extraligových klubů fanoušky volejbalu Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je sestavení doporučení vhodné struktury sociálních sítí volejbalových extraligových klubů na základě kvantitativního dotazování fanoušků volejbalu. Metody: Hlavní metodou tohoto marketinkového výzkumu bylo kvantitativní dotazování. Dotazník byl šířen elektronicky a výzkumným souborem byli fanoušci volejbalu využívající sociální sítě. Výsledky: Na základě provedeného kvantitativního dotazování zaměřeného na využívání sociálních sítí fanoušky volejbalu bylo zjištěno, že většina klubů mužské volejbalové extraligy nevyužívá plného potenciálu marketingu na sociálních sítí. Nejvyužívanějšími sítěmi jsou Instagram a Facebook, jak volejbalovými kluby, tak volejbalovými fanoušky. Po srovnání teoretické části s daty z dotazníku, byla navržena doporučení pro lepší strukturu sociálních sítí volejbalových klubů. Klíčová slova: marketing na sociálních sítích, kvantitativní výzkum, volejbal, sportovní marketing, sociální síť
Podpora prodeje a reklama konkrétního oddílu
Buriánek, Tomáš ; Šturma, Pavel (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podpory prodeje a reklamy sportovního klubu. Podklady pro práci jsou čerpány jak z odborné literatury pro teoretickou část, tak z podkladů klubu pro část analytickou. V popisovaném klubu zastávám pozici marketingového specialisty, a tak si v části návrhové dovoluji navrhnout další možné kroky k dosažení cíle klubu. Podporou prodeje klubu jsou myšleny všechny jeho aktivity, které mají za úkol zaujmout a prodat jeho značku. Jednotlivé aktivity, které se obecně dají v rámci sportovního marketingu využít jsou obsahem teoretické části práce. Analytická část nabízí současný marketingový mix klubu, který v nedávné době prošel významnou změnou své značky. Závěr práce je zaměřen na mé návrhy, jež mají za cíl podpořit rebranding klubu v rámci jeho okolí.
Sponzoring v individuálních sportech
Šimková, Johanka
ŠIMKOVÁ, JOHANKA. Sponzoring v individuálních sportech. Brno, 2019. Diplomová práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. Vedoucı́ práce Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D. Tato diplomová práce se zabývá sponzorskými aktivitami u sportovců z individuálních sportů, kteří nemají vlastního manažera. Práce zkoumá danou problematiku jak z pohledu sportovců hledajících sponzora, tak z pohledu firem, které sponzorskou podporu nabízejí. U sportovců je využito kvantitativního výzkumu prostřednictvím dotazníkové šetření, u zástupců firem je realizován kvalitativní výzkum pomocí hloubkových rozhovorů. Výstupem práce je identifikace faktorů vedoucích k souladu mezi poptávkou a nabídkou sponzoringu. Na základě získaných výsledků z obou výzkumů jsou uvedena praktická doporučení pro sportovce.
Výzkum spokojenosti fanoušků vybraného fotbalového klubu
Navrátil, Daniel ; Kaprálková, Michaela (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Výzkum spokojenosti fanoušků vybraného fotbalového klubu Cíle: Cílem bakalářské práce je zjistit, jaká je spokojenost a loajalita fanoušků fotbalového klubu Sparta Praha, a následně rozdělit fanoušky do segmentů podle věkových kategorií. Praktickou implikací je potom zjistit, co je pro tyto segmenty důležité, aby klub mohl předcházet jejich nespokojenosti, popř. zajistit jejich spokojenost. Metody: Pro získání relevantních dat byl využit kvantitativní výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Dotazování probíhalo elektronickou formou. Výsledky: Z provedeného výzkumu a jeho výsledků vyplívá, že jednotlivé segmenty klubu mají v určitých oblastech rezervy, které se dají využít pro zlepšení. Klíčová slova: sportovní marketing, kvantitativní výzkum, dotazování, loajalita, spokojenost fanoušků
Marketingová aktivity WIlson tenis centra a jejich inovace
Belejová, Iva ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingové aktivity Wilson tenis centra a jejich inovace Cíle: Cílem této diplomové práce je na základě zjištěných informací z analýzy navrhnout možné zdroje či způsoby, pomocí kterých by se tenisový areál mohl v nejbližších letech rozvíjet. Metody: V diplomové práci byla provedena analýza a zpracování dat z kvalitativního výzkumu, identifikace silných a slabých stránek WTC (Wilson tenis centrum). Na základě těchto metod bylo vytvořeno doporučení pro zlepšení aktuální situace ve WTC. Výsledky: Z výzkumu vyplývá, že mezi největší výhody WTC patří materiální vybavení a zázemí, pevná klimatizovaná hala, velký počet tenisových dvorců apod. Nejčastěji zmiňovanými slabými stránkami byly provoz restaurace, nedostatečná organizace sportovně - společenských akcí pro rekreační hráče a děti, osvětlení v hale a vzduchotechnický systém. Jedním z hlavních doporučení je vytvořit novou pracovní pozici PR manažera, který by byl organizačně schopen změny zajistit. Většinu těchto návrhů lze realizovat prakticky ihned. Klíčová slova: Sportovní marketing, marketingový mix, kvalitativní výzkum, sport, rekreační tenis
Analýza marketingové komunikace fotbalového klubu SK Slavia Praha během pandemie Covid-19
Hlaváč, Marek ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Vranka, Marek (oponent)
bakalářská práce nejúspěšnějšího českého fotbalového klubu posledních let SK Slavia Praha České republice dlouhodobě nejpopulárnějším sportem a pandemie Covidu 19 se ho značně dotkla, jelikož došlo dlouhému přerušení všech soutěží a profesionální soutěže se dohrávaly před omezenou kapacitou diváků. práci rozebírám teoretické poj e světa sportovního marketingu specifika financování fotbalových klubů v České praktické části rozebírám marketingovou komunikaci Praha se zaměřením na dvě období během pandemie prvním období zápasy nehrál vůbec a ve druhém se hrál diváků nebo s omezeným počtem diváků na stadionu. práci , jak se změnila komunikace klubu, která za normálních podmínek směřovala k fanoušci přišli na Zjišťuji, jaký obsah klub tvořil, aby si udržel a nadále získával fanoušky. Výsledkem je obsahová analýza dvou odlišných období, ze které vychází závěry a doporučení pro další
Možnosti zlepšení služby vybrané společnosti
Stejskal, Jan ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Jakub (oponent)
Název: Možnosti zlepšení služby vybrané společnosti Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Cíle: Cílem této diplomové práce je vytvoření návrhů na zlepšení Surf Campu v Portugalsku do následujících sezón za využití marketingového výzkumu současného stavu z pohledu zákazníků i vedení. Metody: Pro zhodnocení spokojenosti zákazníků byly využity jak kvalitativní, tak kvantitativní metody. Konkrétně bylo využito elektronické dotazování, rozhovor pomocí návodu s majitelem firmy a zaměstnancem a analýza interních dat. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou zachyceny pomocí grafů, tabulek a klasifikačních křížů. Získaná data pomohla s identifikací možností zlepšení služby, na jejich základě byl vytvořen návrh s doporučeními na zlepšení Surf Campu v Portugalsku, který byl předložen managementu. Klíčová slova: Služby, spokojenost zákazníka, sportovní marketing, GAP model.
Fotbalové utkání AC Sparty Praha jako produkt pro marketing
Jerie, Martin ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Fotbalové utkání AC Sparty Praha jako produkt pro marketing Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vypracovat návrhy a doporučení pro zdokonalení marketingových aktivit v den fotbalového utkání. Metody: Zdokonalení jsou vypracována na základě elektronického dotazování fanoušků AC Sparty Praha a osobních rozhovorů s marketingovými experty v oblasti fotbalu. Použito bylo také přímé pozorování, bez použití techniky. Výsledky: Doporučení a návrhy jsou zaměřeny na efektivnější využívání prvků marketingového produktu fotbalového utkání AC Sparty Praha na domácím stadionu. Nespokojenost fanoušků byla především v počtu a čistotě toalet, kapacitě stánků s občerstvením a rychlosti obsluhy. V bezpečnosti a doprovodném programu vidí fanoušci rezervy. Klíčová slova: Sportovní marketing, spokojenost fanoušků, marketingový výzkum
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim
Pecinová, Markéta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim" je ve své konečné podobě velmi důležitým zdrojem informací, rozšiřující marketingový informační systém managementu středně velkého fitness centra v Chrudimi. Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s produkty v závislosti na jejich prvotním očekávání. Získané názory, připomínky a kritiky na poskytované služby nám pomohly ke zhodnocení stavu sportovní organizace, na jejímž základě byl předložen návrh na možné zlepšení. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě jejich interpretace byl ohodnocen stav a provoz zkoumané organizace. Pro získání informací o provozu FITcentra Chrudim byl proveden polostrukturovaný rozhovor s majitelem. Výsledky: Marketingový výzkum je jedinečným zdrojem informací, který doposud v organizaci chyběl, a proto vedení fitness centra ztrácelo přehled o skutečných požadavcích a přáních svých současných, ale i potenciálních zákazníků. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb,...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 128 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.