Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vedení hráče v tenisovém utkání - koučink
Vodičková, Karin ; Kočíb, Tomáš (vedoucí práce) ; Velenský, Michael (oponent)
VEDENÍ HRÁČE V TENISOVÉM UTKÁNÍ - KOUČINK Cíle: Hlavním cílem této práce je přispět k problematice vedení hráče v tenisovém utkání - tzv. on-court coaching - a zjistit dosavadní zkušenosti s koučinkem tenisových hráčů a trenérů/ koučů, jejich názory na ideálního kouče a jejich postoje k zavedení koučinku /on- court caoaching/ do tenisových soutěží. Metody: V naší práci jsme použili metody kvalitativního šetření. K získání kvalitativních dat jsme sestavili dva strukturované, řízené rozhovory. Ty nám poskytly informace ze dvou souborů /hráči a kouči/. Respondenty jsme získali záměrným výběrem a následně skupinu rozšířili metodou "sněhové koule". Při vyhodnocování jsme přiřazovali kódy k množině textů, třídili a poznámkovali. Některé odpovědi ve výsledcích jsme převedli na relativní četnosti. Při interpretaci výsledků, jsme analyzovali data po jednotlivých otázkách. Nejprve jsme vyhodnotili data ze souboru "kouči", dále ze souboru "hráči". Interpretace výsledků obsahuje častou diskusi a porovnávání výpovědí obou souborů. Výsledky: Zjistili jsme, že kouči a hráči, od kterých jsme získávali data, jsou v dané oblasti dobře informovaní a dostatečně zkušení. Proto se domníváme, že budou získaná data kvalitní. Názory koučů a hráčů na ideálního kouče se výrazněji nelišily. K odlišnostem došlo pouze u...
Srovnání možností použití metod interního podnikového vzdělávání - koučinku a mentoringu
Kolmistrová, Aneta ; Eger, Ludvík (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou použití dvou vzdělávacích metod - koučinku a mentoringu v interním podnikovém vzdělávání. Pozornost je nejprve upřena na problematiku podnikového vzdělávání, přičemž jsou objasněna hlediska efektivity vzdělávání i postup samotné realizace vzdělávání. Dále jsou definovány obě zkoumané metody a představeny cíle, jichž má být jejich využitím dosaženo. Obě metody jsou poté porovnány, přičemž je kladen důraz na jejich podobné a odlišné znaky. Práce dále zkoumá konkrétní situace, kdy je vhodné použít koučink a kdy mentoring v rámci rozvoje zaměstnanců. V empirické části práce je představeno šetření mezi podniky ohledně vlastního způsobu použití zkoumaných metod. Klíčová slova: podnikové vzdělávání, koučink, kouč, koučovaný, mentoring, mentor, mentorovaný
Aplikace koučinku v praxi
Kovářová, Lenka ; Buriánek, Jiří (vedoucí práce) ; Trunda, Jiří (oponent)
Teorie koučinku, hlavní téma diplomové práce, je v dnešní době velmi významnou oblastí sociologie organizace a řízení. Tato metoda rozvoje zaměstnanců a přístupu v řízení organizací je v práci teoreticky popsána a odlišena od ostatních metod osobního rozvoje. Při hodnocení možností řízení organizací na základě koučinku autorka předpokládá, že tuto formu řízení budou využívat svobodomyslné společnosti. Koncept Svobody v práci, jakožto v sociologii organizace a řízení doposud neprozkoumaný myšlenkový směr, je v práci přiblížen jak teoreticky, tak prakticky. V metodologické části práce je popsán pilotní výzkum kvalitativního a kvantitativního charakteru, který autorka provedla ve svobodomyslných společnostech v České republice. Hlavními cíli pilotního výzkumu bylo porovnání teorie a praxe svobodomyslných firem a zhodnocení reálných možností uplatnění koučovacího stylu řízení v praxi. V závěru práce autorka mapuje nejdůležitější milníky ve vývoji teorie řízení, které významně ovlivnily vznik Svobody v práci a koučinku. Klíčová slova Koučink, Svoboda v práci, styl vedení, rozvoj zaměstnanců
Koučování jako podpůrná metoda v procesu odvykání kouření
Šmejkalová, Andrea ; Niederlová, Markéta (vedoucí práce) ; Hrachovinová, Tamara (oponent)
Předkládaná diplomová práce se věnuje možnosti využití psychologického koučování jako podpůrné metody při odvykání kouření. Teoretická část práce poskytuje přehled klíčových informací k tématům koučování a kouření s důrazem především na souvislosti, které se uplatnily v kvalitativním výzkumném projektu, jehož popis tvoří náplň části empirické. Na základě předem jasně stanoveného vlastního designu, který kromě fáze diagnostické a evaluační zahrnoval zejména ústřední fázi tříměsíčního koučinku devíti kuřáků v různých etapách procesu odvykání, autorka usilovala o zmapování možných přínosů, výhod a dalších aspektů využití koučinku jako inovativní metody, mezi alternativami intervencí nabízených při odvykání kouření doposud nepříliš frekventované. Klíčová slova: koučink, koučování, kouření, závislost na tabáku, odvykání kouření
Rozvoj manažerských kompetencí
Růžičková, Jana ; Michalík, David (vedoucí práce) ; Rymeš, Milan (oponent)
Rozvoj manažerů je ústředním tématem organizací a jejich HR oddělení. Pro efektivní fungování zaměstnanců, týmů a celé organizace je klíčový kvalitní manažer, který toto fungování usnadňuje. Tato diplomová práce se zaměřila na zmapování problematiky rozvoje manažerů s akcentem na tréninkové a další rozvojové aktivity. Empirická část práce se orientuje na 3 cílové skupiny participující na manažerském rozvoji. Kvalitativní část výzkumu se uskutečnila formou polostrukturovaných rozhovorů s lektory a HR manažery. Kvantitativní část výzkumu dotazuje manažery samotné. Manažerské dovednosti byly rozděleny do 4 oblastí - Komunikační dovednosti, Prezentační dovednosti, Vedení lidí a Sebeřízení. Pro kvantitativní výzkum byl vytvořen Dotazník rozvoje manažerských dovedností. Testovaly se 3 hypotézy, první Pearsonovým korelačním koeficientem a další dvě t- testem pro 2 závislé výběry. Pracovala jsem s hladinou významnosti 0,05. U všech oblastí dovedností je patrný rozpor mezi názory lektorů, HR manažerů a manažerů samotných. Manažeři více zdůrazňují vliv pracovní praxe pro svůj rozvoj než odborníci na rozvoj jako takový. Sice také zmiňují pozitivní efekt praxe, zdá se však, že jsou ovlivněni svou profesí, která se orientuje na vzdělávací metody a rozvojové strategie. Dále jsem předpokládala nejčetnější výskyt...
Koučování jako nástroj vedení lidí
Pohorská, Linda ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
2 Abstrakt Předložená diplomová práce se zaměřuje na koučování jako na styl vedení lidí. V práci jsou analyzovány základní principy a nástroje profesionálního koučování, které jsou následně vyhodnocovány z hlediska využití v manažerské praxi se všemi přínosy a možnými úskalími. Pro svou specifičnost je v práci sledována také role manažera-kouče. Vzhledem k zaměření práce jsem se zabývala nejprve vymezením koučování jako rozvojové metody bez bližší specifikace a jejím možným využitím. Tyto poznatky jsem pak využila pro vymezení manažerského koučinku v kontextu vedení lidí. V druhé kapitole jsem se orientovala na kouče a manažera-kouče jako na člověka, jeho charakteristiky a kompetence, které koučování vyžaduje. Ve třetí a čtvrté kapitole jsem se zabývala především nástroji koučování a jeho aplikováním do manažerské praxe. V závěru práce porovnává výsledky mezinárodního výzkumu s dotazníkovým šetřením autorky, a to z hlediska využití koučování v organizacích ve světě a v České republice. Klíčová slova: koučování, vedení lidí, manažerský koučink, osobní rozvoj, koučovací techniky, potenciál.
Interní koučink
Chloubová, Šimona ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Předložená práce se zabývá programy interního koučinku v organizacích. Na základě teorie metody koučinku a modelů koučinku rozebírá jeho formy a popisuje proces koučovacího rozhovoru. Vymezuje koučování oproti psychoterapii a mluví o mluví o roli kouče a požadavcích na jeho odbornost v oblasti metodiky. Práce popisuje programy interního koučinku obecně a na konkrétních případech z praxe. Zabývá se důvody zavádění a výhodami interního koučinku oproti koučinku externímu. Součástí je i model programu interního koučinku pro advokátní kancelář, který ukazuje možné propojení interního koučinku s firemními procesy a s konceptem klíčových kompetencí organizace. Práce nesleduje pouze současné modely interního koučinku, ale hodnotí je a stanovuje možný potenciál rozvoje programů interního koučinku v organizacích.
Supervize organizace jako nástroj řízení rozvoje a změny
Černá, Markéta ; Havrdová, Zuzana (vedoucí práce) ; Merhautová, Jana (oponent)
Diplomová práce se na základě výzkumného šetření o podobách supervize organizace, v sedmi organizacích poskytujících služby sociální prevence, pokouší tento druh supervize definovat a zobecnit některé jeho znaky. Data o supervizi organizace byla získána dotazníkovým šetřením a rozhovory s manažery organizací. V rámci výzkumného šetření byla dalším dotazníkovým šetřením zkoumána kultura zúčastněných organizací a hledán možný vztah mezi realizací supervize organizace a úrovní kultury organizací. Empirická a teoretická část diplomové práce směřuje k závěrečné diskusi o supervizi organizace jako nástroji řízení rozvoje a změny v organizacích. KLÍČOVÁ SLOVA supervize organizace, organizační kultura, reflexe organizační kultury, řízení rozvoje a změny, strategické řízení, projektové řízení, koučink, nástroje ve fázích změny
Uplatnění metody koučinku v pohybové terapii se zaměřením na rozvoj osobnosti
Papajiková, Miroslava ; Gruber, Jan (vedoucí práce) ; Kopecký, Martin (oponent)
Tato práce je zaměřena na možnosti propojení metody koučinku a pohybové terapie v oblasti psychického rozvoje osobnosti. Autorka vysvětluje pojmy související s koučinkem a pohybovou terapií a seznamuje čtenáře se současnou situací v obou navzájem se prolínajících oblastech. Cílem této práce je zjistit, jestli a jak lze v pohybové terapii využít koučovací techniky. Míra využití těchto technik je ověřena pomocí kvalitativního šetření. Práce se dále zaměřuje na možnosti a potřeby dalšího vzdělávání. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Komunikace změny ve výrobě ve vybrané firmě
Štěrbová, Aneta ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Růžička, Milan (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat současný stav technického vybavení společnosti z důvodu plánovaného rozšíření výroby a analyzovat motivaci pracovníků k akceptaci změny. Teoretická část vymezuje koučování, sílu zvyku a metodu GROW, která je v koučování využívána. V praktické části jsou podle této metody řízeny rozhovory s pracovníky vybrané společnosti. Na základě realizovaných rozhovorů jsou odstraněny případné bariéry bránící plynulému uskutečnění změny a navrženy doporučení pro zavedení změny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.