Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Súčasná forma hodnotenia a její vplyv na fluktuaci zamestnancov vo vybranom podniku
Lukačovičová, Veronika ; Kiradžievová,, Soňa (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práca je zameraná na vnímanie hodnotenia vybraného vzorku respondentov. Hlavným cieľom je popísať, analyzovať a spracovať daný systém hodnotenia, ktorý je dôležitým motivačným prvkom vo vybranom podniku v oblasti elektrotechniky. Teoretická časť je venovaná definovaniu pojmu hodnotenia a procesu hodnotenia. Praktická časť je zameraná na charakteristiku vybraného podniku, systém hodnotenia v danom podniku a výsledky analyzovania súčasného stavu hodnotenia zamestnancov. V závere diplomovej práce sú uvedené návrhy, ktoré pomôžu ke zníženie fluktuace v podniku.
Hodnocení veřejných zakázek - právní úprava a praxe
Švorcová, Nikola ; Štěpánek, Petr (vedoucí práce) ; Levý, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zkoumání procesu hodnocení veřejných zakázek, zejména analýza hodnotících kritérií v rámci zvoleného období. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy z oblasti veřejných zakázek. Praktická část je zaměřena na hodnotící kritéria, jejich četnost, výskyt a možné změny s přijetím nového zákona.
Proces hodnocení zaměstnanců v organizační složce příspěvkové organizace
Březinová, Pavlína ; Furmaníková, Lada (vedoucí práce) ; Štegmannová, Ingrid (oponent)
Diplomová práce má charakter případové studie a její obsah jsem zaměřila na procesy hodnocení, vzdělávání a odměňování zaměstnanců v organizační složce příspěvkové organizace. V úvodní části věnuji pozornost názorům odborníků na personální řízení s akcentem na sledované oblasti. Zvláštní důraz kladu na proces hodnocení, jeho metody, hodnotící kritéria, klasifikaci, osobnost hodnotitele a vlastní průběh setkání hodnotitele s hodnoceným. Dále jsem se zaměřila na vzdělávání a odměňování pracovníků jako na procesy navazující na hodnocení. V oblasti vzdělávání mě zajímal pohled odborníků na identifikaci potřeb vzdělávání, jeho plánování a vyhodnocování výsledků. Na odměňování jsem nahlížela jako na jeden z nejefektivnějších nástrojů motivování pracovníků v souvislosti s převedením hodnocení na odměňování. V aplikační části diplomové práce jsem provedla hloubkovou analýzu stávající úrovně procesu hodnocení a procesů na něj navazujících - vzdělávání a odměňování pracovníků ve sledované organizační složce. Pro získání relevantních dat jsem použila dvě metody: analýza dokumentace a rozhovory. Údaje získané z písemných dokumentů a rozhovorů jsem porovnávala s poznatky získanými z odborné literatury. Interpretací analyzovaných dat vznikly výstupy, které se staly východiskem pro navržení postupů v oblasti...
Hodnocení ředitelů škol zřizovateli
Vodrážková, Eva ; Lisnerová, Romana (vedoucí práce) ; Trojan, Václav (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku hodnocení ředitelů škol z pozice jejich zřizovatelů. Zabývá se zejména zjišťováním způsobů hodnocení, vymezováním kritérií hodnocení a celkovým přístupem zřizovatelů ke zjišťování kvality práce ředitelů škol. Hlavním cílem je vytvořit přehled zřizovateli nejčastěji používaných forem hodnocení ředitelů škol. Dílčími cíli je zjistit a porovnat různé přístupy k hodnocení ředitelů škol různými zřizovateli v regionu hlavního města Prahy. Zmapovat a porovnat co považují zřizovatelé ve kvalitě práce ředitelů jako prioritní a čemu nepřikládají přílišný význam. Zjistit, zda mají zřizovatelé stanovena kritéria pro hodnocení ředitelů a zda jsou ředitelům známa či někde zveřejněna. V jakém časovém horizontu je hodnocení ředitelů zřizovateli prováděno a jaké formy hodnocení jsou považovány za motivační. Teoretická část je zaměřena na vymezení a přiblížení základních pojmů, které s problematikou hodnocení ředitelů škol přímo souvisejí. V této části práce je věnována pozornost teoretickým poznatkům o způsobu a možnosti hodnocení, jeho typům, formám a nástrojům. Dále pak je vymezen pojem ředitel školy po stránce zákonné, jeho pravomoc, role a kompetence a také pojem zřizovatel. Praktická část se zabývá empirickým šetřením formou dotazníků pro ředitele škol a zřizovatele....
Sebehodnocení na 1.stupni ZŠ se zaměřením na integrované žáky
Dudová, Zdeňka ; Tomková, Anna (vedoucí práce) ; Krčmářová, Tereza (oponent)
Diplomová práce je členěna do dvou hlavních částí. První teoretickou část tvoří vymezení pojmu sebehodnocení se zaměřením na jeho význam, formy a faktory provázející jeho zavádění do výuky. Dále zde nalezneme poznatky z odborné literatury, analyzující vztah hodnocení a sebehodnocení směrem k individualizaci. Druhá praktická část má charakter akčního výzkumu a jejím cílem je sledování průběhu zavádění sebehodnocení u konkrétního žáka se specifickou poruchou učení. Sledování probíhá ve dvou různých vzdělávacích prostředích a hledá možnosti sebehodnocení. Prakticky popisuje, jak naučit integrovaného žáka sebehodnotit. Celkově práce potvrzuje, že zkoumaný žák dokáže sebehodnotit svoji práci a popisuje v jakých krocích. Klíčová slova hodnocení, sebehodnocení, žák se speciálními vzdělávacími potřebami, integrovaný žák, popisný jazyk, kritérium hodnocení, indikátor kvality, formy sebehodnocení, akční výzkum
Sebehodnocení žáků při přestupu z 1. na 2. stupeň základní školy
Dvořáková, Dita ; Kolář, Zdeněk (vedoucí práce) ; Kasíková, Hana (oponent)
Tématem diplomové práce je ,,Sebehodnocení žáků při přestupu z 1. na 2.stupeň základní školy (a spolupráce učitelů při stanovení kritérií sebehodnocení)". Práce je koncipována jako teoreticko - empirická. Cílem teoretické části diplomové práce je vymezení základních pojmů sebehodnocení žáků a spolupráce učitelů při vytváření hodnotících kritérií s oporou o didaktickou a psychologickou literaturu. Cílem empirické části diplomové práce je zmapování využívání sebehodnocení žáků při přechodu z prvního na druhý stupeň základní školy. Empirická sonda byla prováděna v průběhu dvou let u žáků 5.ročníku a následně u stejných žáků o rok později v 6.ročníku. Metodou empirické sondy bylo hlavně pozorování vyučování, které bylo doplněno rozhovory s žáky, učiteli a ředitelkou školy. Bylo zjištěno, že na prvním stupni základní školy se věnuje velká pozornost sebehodnocení a je využíváno téměř ve všech aktivitách žáka. Na druhém stupni základní školy využívají sebehodnocení jen někteří učitelé, většinou nedochází k návaznosti na první stupeň. Učitelé druhého stupně nespolupracují na tvorbě společných kritériích hodnocení, přestože vedení školy se o to snaží. Diplomová práce je doplněna praktickými ukázkami hodnotících listů z dané školy.
Komunitní plánování jako způsob participace veřejnosti na rozvoji vybraných obcí v Jihočeském kraji
TRNKOVÁ, Gabriela
Diplomová práce se zabývá zapojováním veřejnosti do rozvoje obcí metodou komunitního plánování. Cílem práce je zhodnotit proces zapojení veřejnosti do příprav rozvojových dokumentů vybraných měst v Jihočeském kraji. Tyto dokumenty vznikly na principech komunitního plánování, konkrétně se jedná o strategické plány rozvoje měst, komunitní plány zdraví a kvality života a komunitní plány sociálních služeb. Teoretická část je zaměřena na problematiku místního rozvoje, komunitního plánování, včetně jeho principů, historických souvislostí či legislativnímu zakotvení, a procesu zapojování veřejnosti. Závěr této části je věnován teorii hodnocení úspěšnosti zapojování veřejnosti do plánovacího procesu. Na to navazuje praktická část práce, která zahrnuje analýzu procesu a způsobu zapojování veřejnosti do zpracovávání výše zmíněných dokumentů měst Třeboň, Dačice a Český Krumlov. Analýza je zaměřena na přístup měst k zapojování veřejnosti, vyčíslení souvisejících nákladů, hodnocení úspěšnosti procesu podle daných hodnotících kritérií a identifikaci nedostatků. Na základě této analýzy jsou pak definovány klíčové faktory pro úspěšnou implementaci komunitního plánování a navrženy nové postupy.
Hodnocení ředitelů středisek volného času zřizovatelem
Strašáková, Martina ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Trojanová, Irena (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat stav hodnocení ředitelů středisek volného času (dále jen SVČ) z pohledu zřizovatele pro potřeby stanovení výše odměn. Práce v úvodu zařazuje SVČ do systému českého školství. Věnuje se aktuálnímu stavu středisek v ČR, včetně pohledu na financování, pedagogické pracovníky a právní normy, které ovlivňují činnost ředitele střediska volného času a jednotlivých zřizovatelů. Dále se zaměřuje na téma hodnocení ředitelů z různých pohledů. Práce popisuje metody hodnocení, které mohou být využity při hodnocení, včetně hodnocení pro stanovení výši odměny. Věnuje se jednotlivým kritériím, která zřizovatelé v některých případech zveřejňují na svých webových stránkách. Jsou zde uvedena nejčastější kritéria hodnocení a popsány procesní postupy hodnocení, jak ze strany ředitelů SVČ, tak ze strany zřizovatelů SVČ. V závěru jsou uvedena doporučení pro zřizovatele, která mohou být využita při hodnocení pro stanovení výše odměny ředitelů SVČ.
Public tenders in the Czech Republic - their potential and application
Šťastný, Tomáš ; Borkovec, Aleš (vedoucí práce) ; Hraba, Zdeněk (oponent)
Predmetom predkladanej diplomovej práce je analýza systému zadávania a hodnotenia verejných zákaziek v Českej republike. V práci sa venujem najčastejším chybám pri vynakladaní verejných prostriedkov prostredníctvom verejných zákaziek. Prvá kapitola je venovaná teoretickému popisu systému verejných zákaziek v ČR. Druhá a tretia kapitola obsahujú prehľad hodnotiaceho systému a kritérií hodnotenia verejných zákaziek. Štvrtá a piata kapitola sú zamerané na systematiku pochybení, jednotlivé nedostatky uchádzačov a zadávateľov pri zadávaní a uchádzaní sa o verejné zákazky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.