Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Spokojenost zákazníků se službami sportovně-relaxačního klubu I'M FIT Wellness Fitness
Kodr, Ondřej ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Spokojenost zákazníků se službami sportovně-relaxačního klubu I'M FIT Wellness Fitness Cíl práce: Tato diplomová práce se věnuje zjištění úrovně spokojenosti zákazníků se službami ve sportovně-relaxačním klubu I'M FIT Wellness Fitness. Spokojenost byla zjištěna pomocí průzkumu kvality služeb, který byl prováděn prostřednictvím dotazníkového šetření metody SERVQUAL. Klienti klubu v dotazníku porovnávali skutečně vnímanou kvalitu služeb poskytovaných výše zmíněným sportovně-relaxačním zařízením s očekávanou kvalitou služeb, kterou přisuzují "vynikajícímu" fitness centru. Díky výsledkům zjištěných z tohoto výzkumu bylo možné ohodnotit kvalitu služeb v I'M FIT Wellness Fitness a navrhnout určitá doporučení, jež by měla vést k vyšší úrovni kvality služeb a vyšší spokojenosti klientů s těmito službami. Metoda: Průzkum kvality služeb ve sportovně-relaxačním klubu I'M FIT Wellness Fitness byl prováděn pomocí standardizovaného SERVQUAL dotazníku, který zkoumal skutečně vnímanou kvalitu služeb a porovnával ji s očekáváním klientů, jež klienti přisuzují "vynikajícímu" fitness centru. Sběr dat probíhal od června 2011 do konce roku 2011. Výsledky: Z výsledků analýzy spokojenosti klientů se službami poskytovanými I'M FIT Wellness Fitness vyplívá, že klienti jsou s danými službami i celkovou kvalitou...
Návrh marketingové strategie
Ermolina, Eva ; Milichovský, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro cestovní agenturu SunTA. V teoretické části diplomové práce se tvoří přehled současného pojetí strategického řízení společnosti, strategického řízení marketingu, marketingové strategie a kvality služeb. V analytické části diplomové práce se provádí marketingová situační analýza společnosti SunTA a dotazníkové šetření za účelem hodnocení kvality jejích poskytovaných služeb. V návrhové části diplomové práce se na základě zjištěných informací navrhuje marketingová strategie společnosti SunTA.
Komparace marketingového mixu dvou konkurenčních jóga studií
Jiránková, Karolína ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Komparace marketingového mixu dvou konkurenčních jóga studií Cíle: Cílem bakalářské práce je zhodnocení a porovnání marketingového mixu dvou konkurenčních jóga studií. Na základě získaných dat je třeba mezi sebou jednotlivá studia porovnat a poté rozhodnout, jaké studio je výhodnější pro zákaznickou skupinu, kterou tvoří studentky a které by podpořilo jejich loajalitu. Metody: Výzkum využívá kvalitativních metod, konkrétně hloubkových rozhovorů s osmi nově příchozími zákaznicemi. Dále je v práci využita metoda komparace. U hloubkových rozhovorů je využita metoda polostrukturovaného rozhovoru. Výsledky: Z výsledků výzkumu bylo vyvozeno, že respondentky jsou vcelku spokojeny s nabízenými službami. Nelze jednoznačně stanovit, které studio je výhodnější. Respondentky uvedly připomínky k oběma studiím, které byly dále zpracovány a doporučeny k vylepšení. Klíčová slova: zákazník, marketing, sportovní služby, hloubkové interview, kvalita služeb
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v In Motion Academy
Hrubeš, Jaroslav ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků v In Motion Academy Cíle: Cílem mé bakalářské práce je pomocí marketingového výzkumu zjistit spokojenost zákazníku v In Motion Academy. Výzkum se bude soustředit na veškeré služby, které jsou v zařízení dostupné, bude možnost doporučení na zlepšení přímo od zákazníků a také bude zahrnovat veškeré další aspekty spojené se spokojeností zákazníků, např. doprava, zázemí, apod. Metody: Pro zjištění spokojenosti zákazníků byl proveden kvantitativní výzkum formou elektronického dotazování. Dotazník byl vytvořen s pomocí vedení In Motion Academy a byl rozesílán prostřednictvím zákaznické e-mailové databáze. Pro co nejdůkladnější výzkum spokojenosti zákazníků s jednotlivými službami, je i samotný dotazník velice rozsáhlý. Výsledky: Z výsledků je patrné, že jsou zákazníci In Motion Academy velice spokojeni. Přesto byly při výzkumu zjištěny určité nedostatky u jednotlivých služeb. Stížnosti respondentů se nejčastěji týkaly přeplněnosti jednotlivých tréninků nebo na nedostatečnou důslednost některých trenérů. Mimo samotné služby bylo hodně připomínek na samotné zázemí haly. Obzvláště potom na nedostatek místa na sezení pro rodiče nebo nedostatečnost šaten a sociálních zařízení. Na základě výsledků výzkumu byla pro jednotlivé služby sestavena doporučení na...
Význam a využití fiktivních nákupů
BOUZKOVÁ, Renata
Cílem této diplomové práce je prostřednictvím metody fiktivních nákupů zhodnotit kvalitu poskytovaných služeb ve vybrané prodejní jednotce. Cílem je identifikovat nedostatky a navrhnout možná řešení těchto nedostatků. Pro práci byl zvolen obchodní dům PRIOR v Českých Budějovicích. Celkem bylo provedeno 24 fiktivních nákupů, které byly realizovány v měsících říjen, listopad a prosinec 2017.
Hodnocení kvality sportovních a tělovýchovných služeb
Zákorová, Jana ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je zjištění kvality poskytovaných služeb ve fitness centru RE-FIT a fitness centru MTV. Část práce je věnována také srovnání kvality služeb těchto fitness center. K získání dat je prováděn průzkum formou dotazníkového šetření metodou SERVQUAL. Teoretická část práce vymezuje pojmy jako je služba, kvalita služeb, metody jejího měření, fitness centrum a zákazník. Praktická část práce je zaměřena na popis fitness center RE-FIT a MTV, na vyhodnocení získaných dat, sepsání doporučení pro jednotlivá fitness centra a závěrečné porovnání výsledků kvality poskytovaných služeb ve fitness centrech mezi sebou.
SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA VYBRANÉ FIRMY NA ZÁKLADĚ METODY SERVQUAL
Nguyenová, Dieu Linh ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníka v konkrétní firmě. K měření bude využita metoda SERVQUAL pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část popisuje klíčové pojmy: zákazník, spokojenosti zákazníka, očekávání, kvalita služeb a metody k měření kvality služeb. V praktické část jsou analyzovány a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření. Po interpretaci výsledků jsou navržena doporučení pro zlepšení kvality v daném podniku.
Možnosti a meze využití metody mystery shoppingu při měření kvality veřejných služeb
Hankovský, Jakub ; Veselý, Arnošt (vedoucí práce) ; Hiekischová, Michaela (oponent)
Práce na téma možnosti a meze využití metody mystery shoppingu při měření kvality veřejných služeb má za cíl představit metodu mystery shoppingu a na základě její aplikace vyhodnotit možnosti její využití při měření kvality veřejných služeb. Kvalita je široký pojem se kterým se pojí mnoho definic. Veřejné služby mají ve srovnání se soukromými jistá specifika, kterým dominuje absence ziskovosti a orientace na naplňování veřejného zájmu. I definice kvality a parametry výkonnosti se ve veřejném sektoru liší od toho soukromého. Metoda mystery shoppingu, která je masivně využívaná při měření úrovně kvality služeb v soukromém sektoru se v běžné praxi veřejných služeb příliš neobjevuje, nebo se objevuje spíše výjimečně. Veřejný sektor se deklarativně už několik desítek let orientuje na kvalitu svých služeb, od přístupu good governance, který propaguje OSN, přes Národní politiku podpory jakosti a Strategii národní politiky kvality až po strategii Smart administration lze identifikovat jasnou snahu o dosahování kvality vnímané i z pohledu samotného zákazníka služby. Strategie a cíle doprovází řada metod standardizace, řízení a měření kvality veřejných služeb, které jsou v České republice využívané, ale například i alternativní metoda designu služeb, která se využívá hlavně v zahraničí. Jako pomůcku při...
Analýza spokojenosti zákazníků Aquaparku Příbram
Štefan, Petr ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Kovář, Karel (oponent)
Název: Analýza spokojenosti zákazníků Aquaparku Příbram Cíle: Hlavním cílem této práce je provedení obsahové i statistické analýzy dat, které byly získány přímo od zákazníků Aquaparku Příbram. Prioritní výzkumným vzorkem byli zákazníci z řad veřejnosti. Sekundární výzkumný vzorek tvořili trenéři sportovních klubů, které využívají Aquapark Příbram ke své činnosti. Metody: Data od primárního výzkumného vzorku byla získávána pomocí dotazníku založeného na australském modelu kvality služeb a spokojenosti zákazníka, CERM-CSQ. Data získaná od sekundárního vzorku byly získávány pomocí rozhovorů s návodem. Tento návod obsahově vycházel z našeho dotazníku. Získaná kvantitativní data byla poté podrobena faktorové a korelační analýze. Výsledky: Z obsahové analýzy získaných dat jasně vyplynuly největší nedostatky kvality nabízených služeb. Statistická analýza pak ukázala, že některé atributy kvality služeb mají větší vliv na spokojenost zákazníka než jiné. Zmíněné nedostatky jsou spjaty právě s těmito vlivnějšími atributy. Na základě získaných výsledků pak byla formulována doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků Aquaparku Příbram. Klíčová slova: spokojenost zákazníků, kvalita služeb, Aquapark Příbram, model CSQ, faktorová analýza
Spokojenost členů CZ Golf se službami v Golf Resort Písek
Cibulka, Karel ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
5 ABSTRAKT Název: Spokojenost členů CZ Golf se službami v Golf Resort Písek Cíle: Tato diplomová práce se zabývá průzkumem úrovně spokojenosti členů se službami v Golf Resort Písek. Spokojenost byla zjišťována pomocí dotazníku, v němž členové resortu posuzovali skutečně vnímanou kvalitu služeb a kvalitu služeb, kterou očekávají u "vynikajícího" golfového resortu. Dotazník vznikl na základě výzkumu, který zohledňoval nejpodstatnější prvky, jež by měly být pro každý golfový resort automatické. V závislosti na zjištěných výsledcích z tohoto výzkumu bylo možné vyhodnotit kvalitu služeb v Golf Resort Písek. Následně byla navrhnuta určitá doporučení, která by měla vést ke zvýšení kvality služeb a následné vyšší úrovni spokojenosti členů v resortu. Metody: Průzkum kvality služeb byl proveden na základě vyvinutého dotazníku, který byl inspirován metodou SERVQUAL a porovnával tedy očekávanou kvalitu služeb u "vynikajícího" golfového resortu se skutečně vnímanou kvalitou služeb v Golf Resort Písek. Tento výsledný dotazník vznikl na základě analýzy dotazníku, ve kterém byla určována důležitost jednotlivých tvrzení, přičemž ty nejdůležitější byly použity právě do dotazníku, který zjišťoval spokojenost členů. Celkový sběr dat probíhal od listopadu 2012 do března 2013. Výsledky: Analýza výsledků průzkumu ukázala, že...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.