Název: Analýza spokojenosti zákazníků Aquaparku Příbram
Překlad názvu: Analysis of customer satisfaction in Aquapark Příbram
Autoři: Štefan, Petr ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Kovář, Karel (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Aquapark Příbram; faktorová analýza; kvalita služeb; model CSQ; spokojenost zákazníků; Aquapark Příbram; customer satisfaction; factor analysis; model CSQ; service quality

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/82294

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-342056


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet