Název: Návrh marketingové strategie
Překlad názvu: Marketing Strategy Proposal
Autoři: Ermolina, Eva ; Milichovský, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2021
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cestovní agentura; cestovní ruch; hodnocení kvality služeb; kvalita služeb; marketingová strategie; strategické řízení marketingu; evaluation of service quality; marketing strategy; service quality; strategic marketing management; tourism; travel agency

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197560

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-442980


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2021-06-27, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet