Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zajištění bezpečnosti na základních/ středních školách v Ústí nad Labem
GRUNTOVÁ, Petra
Tématem této diplomové práce je "Zajištění bezpečnosti na základních a středních školách v Ústí nad Labem". Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá kapitolami bezpečnost a ochrana zdraví na školách, vzdělání a vzdělávání, vybraná infekční onemocnění, hygienická opatřeními na školách a ochranné pomůcky. Výzkumná část byla zpracována pomocí kvalitativního výzkumu. Cílem této diplomové práce je zhodnocení nezbytných opatření k zamezení šíření infekčních onemocnění ve vybraných základních a středních školách. Byly sestaveny čtyři následující výzkumné otázky: 1. Jak jsou na vybraných základních/středních školách řešena opatření k zamezení šíření infekčních nemocí? 2. Jak často se na základních/středních školách vyskytují infekční onemocnění a jaká je prevence jejich přenosu? 3. Jakým způsobem jsou děti informovány a poučeni o prevenci přenosu infekčních onemocněních? 4. Jaký je přístup pedagogů a dalšího personálu školy k zajištění bezpečnosti týkající se přenosu infekčních onemocnění? Sběr dat probíhal formou polostrukturovaných rozhovorů, které byly realizovány s učiteli základních a středních škol. Výzkumný soubor se skládá z 20 probandů, jejichž výběr byl záměrný. Výzkum byl realizován během měsíců března a dubna roku 2022 a byl ukončen v době teoretického nasycení. Tématy rozhovorů byly: hygienická opatření, epidemie covid 19, informování žáků a studentů a prevence přenosu infekčních onemocnění. Celkem byly zpracovány čtyři hlavní kategorie, ze kterých vycházejí podkategorie a kódy. Z provedeného výzkumu bylo zjištěno, že nezbytná opatření na školách byla zajištěna, většinou dle opatření vlády. Opatření byla dostačující pro zamezení přenosu infekce.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Pernicová, Lenka ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na podporu prodeje a reklamu společnosti Autoškola Pernica. Obsahuje teoretickou definici nejdůležitějších pojmů z oblasti marketingu. Za cíl jsem si dala zhodnocení stávající situace společnosti, která se zabývá prodejem služeb v oblasti autoškoly. V teoretické části je stručně popsán marketing obecně a dále podpora prodeje a reklama. Problematika související s touto společností je popsána v analytické části této práce, kde je také vypracovaná analýza SWOT. Na základě těchto analýz jsem zpracovala vlastní návrhy na zlepšení společnosti.
Návrh změny organizační struktury malého podniku
Koukalová, Veronika ; Gábriš, Michal (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
Předkládaná práce se zabývá organizační strukturou vybraného podniku. Navržena je tak, aby účinně reflektovala jeho současné potřeby. Návrh změn je realizován na základě analýzy stávajícího stavu zkoumané podnikové oblasti, přičemž klíčovými zdroji analýzy byly sekundární zdroje ve formě interních materiálů a data získaná pozorováním a rozhovory s vedením podniku. Hlavním výstupem této práce je návrh nové organizační struktury, která je žádoucí pro zabezpečení bezproblémového chodu podniku, a to zejména účinnější kooperaci mezi členy vedení spočívající především ve vymezení kompetencí a vzájemné komunikaci.
Návrh na zlepšení komunikačního mixu ve vybrané společnosti
Vašíčková, Tereza ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem na zlepšení komunikačního mixu vybrané společnosti. Práce se skládá ze tří částí. V teoretické části jsou definovány základní pojmy z marketingu, která slouží jako podklad pro vypracování analytické a návrhové části. Analytická část je zaměřena na analýzu vybrané společnost, na její současný stav a současný komunikační mix. Návrhová část je založena na výsledcích analytické části a jsou zde popsány návrhy pro zlepšení komunikačního mixu.
Aplikace Balanced Scorecard
Mrkvová, Klára ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Hájek, Jiří (oponent)
Cílem této práce je aplikovat systém Balanced Scorecard v konkrétním slévárenském podniku. Teoreticko - metodologická část definuje strategické řízení, představuje jednotlivé části systému Balanced Scorecard a způsob jeho zavedení v podniku. Praktická část využívá poznatků z teoretické části v praxi. Pro identifikování vztahů mezi podnikem a jeho okolím je aplikována analýza vnějšího prostředí. V rámci analýzy vnitřního prostředí dochází k výpočtu jednotlivých ukazatelů finanční analýzy, které jsou následně porovnány s ostatními podniky v odvětví. Na základě výsledků jednotlivých rozborů jsou určeny silné a slabé stránky společnosti, které jsou základem pro definování poslání podniku, jeho vize a strategických cílů v rámci čtyř perspektiv. Pro naplnění těchto cílů jsou stanoveny strategické akce, jejich priority a odpovědnosti. Následně je sestavena strategická mapa jako prostředek vyjádření a komunikace strategie. Závěrečná část obsahuje návrh procesu roll out na další organizační jednotku a zdůrazňuje nezbytnost integrace Balanced Scorecard do systému managementu a řízení společnosti.
Marketingová analýza kulturního portálu GoOut.cz
Kopecký, Jakub ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent)
Práce Marketingová analýza kulturního portálu GoOut.cz se zabývá analýzou úspěšné marketingové strategie společnosti GoOut, s.r.o., která nabízí vstupenky na různé kulturní akce v Čechách a v Polsku. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou, která je věnována výzkumným metodám, a praktickou, kde jsou metody aplikovány. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat současnou marketingovou situaci na základě analýz a osobních rozhovorů se zakladateli.
Podnikatelský plán založení internetového obchodu s hračkami
Březa, Michal ; Officer, Jan Rosenberg, Chief Financial (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro založení společnosti specializující se na prodej hraček pro děti prostřednictvím internetového obchodu. Podnikatelský plán vychází ze základních strategických analýz a také z primárního výzkumu dat formou dotazníku. Součástí práce je pak konkrétní podnikatelský plán včetně finančního plánu a harmonogramu realizace.
Analýza vybrané firmy
Laczová, Veronika ; Druga, Ladislav (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Hlavným poslaním bakalárskej práce je zanalyzovať vybranú organizáciu využitím SWOT, SLEPTE a Porterovej analýzy a následne ich aplikovať do reálnych podmienok organizácie. Obsahuje návrhy k zefektívneniu činnosti a poukazuje na naskytujúce sa príležitosti, ktoré by organizácia nemala prehliadnuť.
Návrh podnikatelského záměru na založení hudebního podniku
Miloševski, Jakub ; Trčka, Radek (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje poznatky nezbytné pro zpracování podnikatelského plánu na založení hudebního podniku, jeho stabilizaci na trhu a překonání případné existenční krize. Analyzuje problémy přímo související s touto tématikou a obsahuje návrhy řešení jednotlivých situací, které mohou nastat v krizových obdobích. Jedná se o návrhy zejména marketingových, organizačních a finančních plánů. Cílem je najít způsob, jak správně vést takový podnik na tak nepředvídatelném trhu, kde je životnost takovýchto podniků značně omezená.
Návrh podnikatelského záměru na založení společnosti
Hrbek, David ; Blažek, Jiří (oponent) ; Mucha, Martin (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na založení firmy, analýzu konkurenčního prostředí, potenciální cílovou skupinu zákazníků, sestavení finančního plánu složeného ze vstupních investic a vyhodnocení ziskovosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.