Název:
Marketingová analýza kulturního portálu GoOut.cz
Překlad názvu:
Marketing Analyse of the cultural website GoOut.cz
Autoři:
Kopecký, Jakub ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Prokůpek, Marek (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce Marketingová analýza kulturního portálu GoOut.cz se zabývá analýzou úspěšné marketingové strategie společnosti GoOut, s.r.o., která nabízí vstupenky na různé kulturní akce v Čechách a v Polsku. Práce je rozdělena na dvě části, a to teoretickou, která je věnována výzkumným metodám, a praktickou, kde jsou metody aplikovány. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat současnou marketingovou situaci na základě analýz a osobních rozhovorů se zakladateli.The aim of this bachelor thesis is to describe marketing analyse of cultural website GoOut.cz. The thesis is divided into two parts. The theoretical part with initial expertise and the practical one with emphasis on the information about company, their competitors, customer analysis, SWOT analyse and Porters analyse. The thesis is based on literature and interviews with the founders of the company.
Klíčová slova:
Kultura; Marketing; SWOT analýza; Culture; Marketing; SWOT analyse
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69493