Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza financování nestátní neziskové organizace
Scheibingerová, Eva ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Vávrová, Hana (oponent)
Cílem bakalářské práce je vypracování finanční analýzy neziskové organizace. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy, problematika a financování neziskového sektoru. Práce se zaobírá také stávající situací a problematikou neziskových subjektů s ohledem na změny související s novým občanským zákoníkem. Praktická část bude věnována popisu a rozboru finanční situace organizace Audabiac o.s. na základě účetních výkazů z let 2009 -- 2012. V závěru práce je organizace hodnocena dle Analýzy spolehlivosti neziskové organizace -- ASNO14.
Hospodaření příspěvkových organizací v návaznosti na finanční plán města Uherský Ostroh v roce 2013
Kašpárková, Martina ; Hálek, Miroslav (vedoucí práce) ; Zouhar, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je ukázat, jak hospodařily příspěvkové organizace ve městě Uherském Ostrohu v roce 2013. Pro tuto práci jsem si vybrala dvě konkrétní příspěvkové organizace, a to dvě mateřské školy z Uherského Ostrohu. V práci se seznámíme nejprve se základními pojmy a charakteristikou příspěvkových organizací z teoretického hlediska. Budeme se zabývat zejména jejich hospodařením v návaznosti na finanční plán města Uherský Ostroh. V závěrečné části práce si provedeme srovnání vybraných příspěvkových organizací, zhodnotíme celkovou situaci z pohledu hospodaření za rok 2013.
Vím, proč volím: Analýza mediální kampaně
Skřebská, Aneta ; Kubaš, Mario (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou mediální kampaně nesoucí název Vím, proč volím, probíhající v roce 2013 a 2014. Cílem této práce je definice nástrojů, které byly použity při tvorbě kampaně, vyhodnocení jejich efektivity a návrh dalších zlepšení. Teoretická část definuje neziskové prostředí a specifika jeho marketingových a PR strategií. Praktická část analyzuje kampaň Vím, proč volím na základě konkrétních použitých nástrojů. Rozebírá tiskovou zprávu a pomocí kvantitativní obsahové analýzy definuje mediální obraz kampaně. Poté konkretizuje možné kroky, vedoucí ke zvýšení efektivity kampaně.
Návrh marketingové strategie Fight Club, z.s.
Kvasničáková, Eva ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Tripes, Stanislav (oponent)
Cílem diplomové práce je vyhodnocení stávající marketingové strategie spolku Fight Club. Jde o neziskovou společnost zaměřenou na výuku karate a poskytování fitness lekcí. Na základě výsledků SWOT analýzy, Porterova modelu konkurenčních sil a dotazníkového šetření bude navržena inovace současné strategie. Výsledkem SWOT analýzy je poloofenzivní strategie. V klubu převažují slabé stránky -- zejména špatná finanční situace, zároveň má množství příležitostí, které může využít. Porterův model prokázal, že postavení mezi současnými konkurenty není jednoznačné. V oblasti bojových sportů má klub na trhu dobré postavení. Konkurenti z oblasti fitness center jsou silnější a klub ohrožují. Hlavním doporučením je přijmout marketingovou strategii a propagovat sálové lekce, jelikož se jedná o hlavní výdělečnou činnost klubu.
Návrh a implementace IS pro centrum volnočasových aktivit
Koudelka, Tomáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem informačního systému pro Klub JUNIOR -- centrum dětských zájmových kroužků působící v okrajové části Prahy 4. Jejím cílem je navrhnout a analyzovat varianty pořízení a zavedení in-formačního systému v této organizaci, která dosud žádný IS nevyužívá. Zavede-ním IS by měla být organizace schopna digitalizovat, centralizovat, spravovat a archivovat veškeré informace a dokumenty a celkově zefektivnit svou činnost. Tyto věci lze označit za sekundární cíle práce a její potenciální přínosy. Zvolený způsob pořízení IS navíc dává návod, jakým způsobem lze problematiku řešit v podobných subjektech s charakterem neziskové organizace, což je obecným pří-nosem práce.
Analýza a vyhodnocení dlouhodobé spolupráce nevládní neziskové organizace a pověřených obcí v rámci ochrany volně žijících živočichů a propagace NATURY 2000 na Benešovsku‚ Příbramsku a Táborsku
Ochrana fauny České republiky, Votice
Zpráva shrnuje dlouhodobou práci nevládních organizací působících v přírody, zejména pak občanského sdružení Ochrana fauny ČR ve Voticích, v oblasti budování partnerství se státní správou, samosprávou a nevládními organizacemi při ochraně volně žijících živočichů a vytváření systému Natura 2000.
Optimalizace nákladů na ochranu životního prostředí: Náklady na ochranu životního prostředí. Pojetí, efektivnost a optimalizace
CENIA, česká informační agentura životního prostředí, Praha ; Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta národohospodářská, Katedra životního prostředí, Praha ; Vojáček, Ondřej ; Urbanová, Tereza ; Prchal, Jaroslav ; Medková, Marcela ; Lisa, Aleš ; Kovář, Jaromír ; Klusák, Jaroslav ; Geuss, Erik ; Dvořák, Antonín ; Šauer, Petr
Publikace vydaná v rámci řešení projektu je rozdělena do dvou částí. Část I Optimalizace nákladů na ochranu životního prostředí tvoří kapitoly Pojetí životního prostředí, jeho ochrany a základních ekonomických souvislostí, Náklady a výdaje na ochranu životního prostředí na národohospodářské úrovni, Náklady na ochranu životního prostředí ve veřejné správě, Náklady na ochranu životního prostředí a jejich optimalizace na podnikové úrovni, Náklady na ochranu životního prostředí a spotřebitelé, domácnosti a nevládní neziskové organizace, Schéma řešení nových problémů ochrany životního prostředí. Část II Optimalizace nákladů na ochranu přírody - případové studie popisuje dvě případové studie: Třeboňsko - CHKO a Natura 2000 a Jizerské hory.
Integrovaný záchranný systém České republiky, jeho participace na mezinárodních záchranných operacích a poskytování humanitární pomoci do zahraničí.
LOVIČKA, Štefan
Tato diplomové práce se zabývá zmapováním poskytování humanitární pomoci do zahraničí a zapojení do mezinárodních záchranných operací základních a ostatních složek IZS ČR. Státní humanitární pomoc ČR do zahraničí je realizována z finančních prostředků, které jsou alokovány vládou pro daný rok ve státním rozpočtu do účelové vázané rezervy na humanitární pomoc Všeobecné pokladní správy. Cílem práce je předložit kompletní informace o mezinárodních záchranných misích a o poskytnutí jednotlivých druhů humanitární pomoci do zahraničí. Dílčím cílem bylo zjištění připravenosti ČR při poskytování jednotlivých druhů humanitární pomoci a poukázat na případné nedostatky. Přehled realizovaných zahraničních záchranných operací a poskytnutí humanitární pomoci byl zaměřen na základní složku IZS ČR, která se nejvíce zúčastňuje zahraničních misí a participuje největší mírou na poskytování humanitární pomoci do zahraničí, a to HZS ČR a jeho odřady. Z ostatních složek IZS ČR byl výzkum zaměřen na projekty jedné z nejvýznamnějších a největších neziskových nevládních organizací, kterou je Občanské sdružení ADRA.
Výroční zpráva neziskové organizace - Městská nemocnice v Litoměřicích
Poblová, Jana ; Zouhar, Tomáš (vedoucí práce) ; Ištvánfyová, Jana (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Výroční zpráva neziskové organizace -- Městská nemocnice v Litoměřicích" se zabývá charakteristikou výroční zprávy neziskových organizací, jejími obsahovými náležitostmi, funkcemi a zákonnými předpisy, které se vztahují k tomuto tématu. První část práce obecně vymezuje neziskové organizace a zmiňuje způsoby jejich členění. Cílem druhé části je ukázat na praktickém příkladu konkrétní neziskové organizace-příspěvkové organizace rozbor výroční zprávy včetně vymezení jejích pozitivních a negativních stránek. Po identifikaci problémových oblastí shodně vyplývajících jak z teoretické, tak praktické části práce, byla navrhnuta vhodná doporučení ke zlepšení stávající situace.
Marketingová strategie Montessori Centra Pomněnka
Křikava, Bronislav ; Nový, Jan (vedoucí práce) ; Sedláková, Jaroslava (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem soukromé neziskové organizace. Jejím cílem je analyzovat současnou pozici soukromého neziskového zařízení zaměřeného na rozvoj zdravých a integraci handicapovaných dětí předškolního věku založeného na principu metody Marie Montessori a navrhnout strategický marketingový plán zaměřený na dosažení dlouhodobé udržitelnosti organizace. Teoretická část vymezuje základní prostor neziskového sektoru. Charakterizuje soukromý neziskový sektor, definuje pojmy marketing, marketingová strategie a základní analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Praktická část představuje Občanské sdružení Pomněnka -- vznik, historii a jeho projekt Montessori Centrum Pomněnka. Na základě provedení a vyhodnocení marketingových analýz, konkurenčního prostředí a marketingového mixu prostředí jsou navrženy konkrétní návrhy a doporučení, které vedou ke splnění cíle práce -- navržení marketingového plánu za účelem dosažení dlouhodobé udržitelnosti organizace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.