Název: Marketingová strategie Montessori Centra Pomněnka
Překlad názvu: Marketing Strategy of the Montessori Centre Pomněnka
Autoři: Křikava, Bronislav ; Nový, Jan (vedoucí práce) ; Sedláková, Jaroslava (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; Montessori Centrum Pomněnka; nezisková organizace; marketing; Montessori Centre Pomněnka; non-profit organisation

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23719

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75592


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet