Název: Návrh marketingové strategie Fight Club, z.s.
Překlad názvu: Draft of Marketing Strategies of the Fight Club
Autoři: Kvasničáková, Eva ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Tripes, Stanislav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: konkurence; marketingová strategie; nezisková organizace; sportovní klub; SWOT analýza; competition; marketing strategy; non-profit organisation; sport club; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/47798

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-194087


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet