Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 115 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové komunikace bakalářského studijního programu
Gál, Patrik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace bakalářského studijního programu Procesní management Fakulty podnikatelské Vysokého učení technického v Brně. Práce je rozdělena do tří hlavních oblastí. Teoretická část přibližuje jednotlivé pojmy z marketingu a výzkumnou metodu focus group. Analytická část se zaměřuje na poznání současného stavu a na základě výstupů z jednotlivých analýz jsou v poslední části práce vypracovány návrhy na zlepšení marketingové komunikace studijního programu.
Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012
Mašková, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012" se zabývá event marketingem jako nástrojem, jehož prostřednictvím vybrané luxusní módní značky (Dolce&Gabbana, Hermès, Louis Vuitton) na českém trhu ve vymezeném časovém období komunikují se svými zákazníky. Práce nejprve definuje podstatu event marketingu a vymezuje jeho postavení v marketingovém komunikačním mixu. Následně poukazuje na hlavní specifika luxusního sektoru a charakterizuje základní princip fungování event marketingových aktivit, které jsou v této oblasti realizovány. Práce popisuje vybrané eventy a za využití komparační analýzy poté odkrývá jejich zřejmé i latentní záměry, na základě nichž se jednotlivé značky snaží zaujmout cílovou skupinu a zprostředkovat jí jedinečné a emocemi umocněné zážitky. Celá práce poukazuje na skutečnost, že luxusní módní značky, jejichž podstata je založena zejména na tradičních a historických hodnotách, jsou schopné se svými zákazníky efektivně komunikovat prostřednictvím nástroje, který je v současné době považován za moderní, inovativní a progresivně se rozvíjející součást marketingové komunikace.
Sociální event marketing v neziskovém sektoru: případová studie Do práce na kole 2013
Nevšímal, Richard ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Bakalářská práce Sociální event marketing v neziskovém sektoru: případová studie Do práce na kole 2013 si klade za cíl vykreslit specifické prostředí motivačních kampaní podporujících rozvoj cyklistické dopravy jakožto průsečík několika polí komunikační teorie a praxe. Studovaným případem je událost Do práce na kole (DPNK) pražské neziskové organizace Auto*Mat, která spojuje sociální a zážitkový (resp. event) marketing, přičemž zahrnuje prvky CSR, firemní kultury a gamifikace. Práce popisuje specifika celkové problematiky UCC (Urban Commuter Cycling) a podpůrné trendy ve společnosti a především se vyjadřuje k aspektům komunikace, které byly dle autora zanedbány v kampani DPNK. Práce předesílá okolnosti, historii a komunikační cíle eventu Do práce na kole 2013, který je dále analyzován na základě jeho konceptu a realizace. Analyzuje jeho hlavní zaměření a polemizuje nad možnostmi rozvoje komunikační strategie.
Analýza komunikačních aktivit 3.ročníku festivalu světla SIGNAL v roce 2015
Loušová, Barbora ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce "Analýza komunikačních aktivit 3. ročníku festivalu světla SIGNAL v roce 2015" si klade za cíl představit možnosti organizací pořádající kulturní události z hlediska jejich komunikačních aktivit na příkladu festivalu světla. Práce nejprve zasazuje umělecké festivaly do teoretického rámce a zhodnocuje jejich roli v kultuře a ve společnosti. Kulturní organizace a umělecké festivaly pak práce posuzuje z hlediska marketingu v prostředí umění. Teoretická část práce také zahrnuje aplikování marketingové komunikace na prostředí festivalů světla. Praktická část práce pak používá tato teoretická východiska a porovnává tak jejich využití na příkladu festivalu světla SIGNAL. Jsou stanoveny cíle práce, metodika i výzkumné otázky. Následně popisuje historii a charakter 3. ročníku tohoto festivalu. Další kapitola se věnuje marketingové strategii tohoto ročníku události, konkrétně popisuje její cíle, stanovenou cílovou skupinu i možnou konkurenci a následně je zpracována SWOT analýza festivalu i jeho komunikačních aktivit. V další části jsou analyzovány komunikační aktivity festivalu z hlediska marketingového i komunikačního mixu a spolupráci s partnery této události. Závěr bakalářské práce pak obsahuje zhodnocení komunikačních aktivit, odpovědi na položené otázky a komunikační doporučení.
Komunikační aktivity nadace "Rakovina věc veřejná" v roce 2010
Poláčková, Eliška ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Ježek, Jiří (oponent)
V této práci se věnuji problematice neziskového sektoru v České republice, konkrétně se pak zaměřuji na komunikační aktivity nadace Rakovina věc veřejná v roce 2010. V první části práce je stručně zanalyzován historický vývoj a současný stav neziskového sektoru v České republice. Důraz je kladen především na neziskové organizace, které se zabývají problematikou nádorových onemocnění. Těžiště mé práce spočívá v analýze komunikačních aktivit nadace Rakovina věc veřejná v roce 2010. Třetí kapitola se zaměřuje především na public relations, jakožto hlavní pilíř marketingové komunikace nadace Rakovina věc veřejná. Stručně zanalyzovány jsou jednotlivé oblasti public relations. Ve čtvrtém oddílu se výrazněji věnuji především event marketingu, který hraje nejdůležitější roli v komunikaci nadace Rakovina věc veřejná jak směrem k veřejnosti, tak směrem k možným sponzorům. Zhodnoceny jsou dva nejvýznamnější eventy nadace Rakovina věc veřejná. Pátá část představuje analýzu komunikace nadace Rakovina věc veřejná na internetu, která je vedena prostřednictvím webových stránek, ale také prostřednictvím nového média, sociální sítě Facebook. Šestá část mé práce pojednává o stále oblíbenější formě marketingu, o tzv.celebrity marketingu. V sedmé kapitole zmiňuji sponzoring, který je nezbytně důležitý pro existenci...
Ochutnejte Českou republiku ! - Kampaň CzechTourism - Czech Specials
Michlová, Markéta ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Kopecký, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce Ochutnejte Českou republiku! - Kampaň CzechTourismu - Czech Specials pojednává o kampani České centrály cestovního ruchu CzechTourism. Projekt se sloganem "Ochutnejte Českou republiku!" aneb Czech Specials má za úkol připomenout kulinářské bohatství, kterým Česká republika oplývá. První část práce je věnována teorii marketingu a cestovního ruchu. Druhá část pojednává o centrále CzechTourism a jejím projektu Czech Specials. Obsahuje informace o tomto projektu a jeho analýzu.
Mistrovství světa ve florbale 2018 a jeho vliv na popularitu florbalu v České republice
Bílek, Filip ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Cílem této práce je popsat event marketing jako jednu z částí komunikačního mixu, ukázat jeho potenciál a provést výzkum, který pomůže zjistit, zda event Mistrovství světa ve florbale 2018 zvýšil popularitu florbalu v České republice a zda se v důsledku pořádání této akce zvýšila sledovanost mužské nejvyšší domácí florbalové soutěže. Práce představí podstatu event marketingu, florbal a jeho historii a data z pořádání Mistrovství světa ve florbale 2018. V praktické části se tato bakalářská práce bude věnovat měřitelnosti popularity a sledovanosti florbalu v návaznosti na pořádání domácího světového šampionátu v roce 2018 v Praze. Pomocí kvantitativního šetření na téma vlivu Mistrovství světa ve florbale 2018 na popularitu florbalu v České republice, deskriptivní statistiky studie agentury SportCal - GSI Event Study - IFF Men's World Floorball Championships 2018 a porovnání televizní sledovanosti mužské nejvyšší domácí florbalové soutěže Superligy florbalu za roky 2017/2018 a 2018/2019 práce zjistí efektivitu pořádání velkých mezinárodních sportovních akcí na domácí popularitu daného sportu. Hlavním přínosem této práce je výsledek výzkumu, který pomůže odpovědět na otázku, zda pořádání velkých mezinárodních sportovních akcí, v tomto případě Mistrovství světa ve florbale 2018, přispěje ke zvýšení...
Návrh event marketingových aktivit pro Vinařství Tomčala
Eliáš, Patrik
Cílem bakalářské práce bylo navrhnutí vhodných event marketingových aktivit pro Vinařství Tomčala. Pro tento účel byla sbírána primární data na vinařské akci Po Kobylských uličkách za vínem. Tato data byla získána pomocí hloubkových rozhovorů (n = 31) zpracovaných obsahovou analýzou a dotazníkového šetření (n = 25) vyhodnoceného pomocí absolutních četností. V rámci těchto dat byly zjiš-těny preference a hodnocení spokojenosti s eventem, který autor v rámci práce navrhl. Celý event a návrh event marketingových aktivit se setkal s pozitivní odez-vou na straně návštěvníků Vinařství Tomčala.
Marketingová strategie vybrané sportovní akce
Alexa, Pavel
Práce je zaměřena na návrh marketingové strategii vybrané sportovní akce „Těšínský Fortuna běh“. Cílem práce je zlepšení stávající marketingové strategie a navržení nové strategie, která povede ke zvýšení atraktivity závodu a zefektivní propagaci u české cílové skupiny. Práce se skládá ze tří částí. V první části je zpracována literární rešerše, kde jsou popsány teoretické poznatky sledované problematiky. Druhá část bakalářské práce analyzuje dosavadní organizaci sportovní akce a její vnitřní a vnější prostředí. Na základě dotazníkového šetření a díky nestrukturovaným osobním rozhovorům s hlavními organizátory Fortuna běhu jsou odhaleny nedostatky sportovní akce, které budou pomocí návrhu nové marketingové strategie odstraněny. Ve třetí části práce je navržena nová marketingová strategie i s předpokládaným návrhem na rozpočet. Nová strategie se zaměřuje především na zlepšení propagace závodu v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 115 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.