Název: Návrh marketingové komunikace bakalářského studijního programu
Překlad názvu: Proposal of Marketing Communication of the Bachelor's Study Program
Autoři: Gál, Patrik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: event marketing; focus group; marketing; marketingová komunikace; online marketing; studijní program; event marketing; focus group; marketing; marketing communication; online marketing; study program

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/206478

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-504042


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-06-26, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet