Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh expanze české firmy na polský trh
Alexa, Pavel ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh expanze pro vybranou českou firmu na polský trh. Spo-lečnost sídlí v Českém Těšíně a zabývá se prodejem hodnotnějších hraček prostřednictvím vlastního e-shopu. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. V úvodní části je vymezen řeše-ný problém, hlavní cíl a jsou zde popsány využité metody pro řešení práce. Teoretická část popisuje základními pojmy zvolené problematiky. Analytická část je tvořena charakteristi-kou společnosti a analýzou vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Poslední návrhová část ob-sahuje vlastní návrhy řešení a ekonomické zhodnocení včetně plánovaného harmonogramu činností.
Návrh expanze české firmy na polský trh
Alexa, Pavel ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je návrh expanze pro vybranou českou firmu na polský trh. Spo-lečnost sídlí v Českém Těšíně a zabývá se prodejem hodnotnějších hraček prostřednictvím vlastního e-shopu. Práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. V úvodní části je vymezen řeše-ný problém, hlavní cíl a jsou zde popsány využité metody pro řešení práce. Teoretická část popisuje základními pojmy zvolené problematiky. Analytická část je tvořena charakteristi-kou společnosti a analýzou vnějšího a vnitřního prostředí firmy. Poslední návrhová část ob-sahuje vlastní návrhy řešení a ekonomické zhodnocení včetně plánovaného harmonogramu činností.
Marketingová strategie vybrané sportovní akce
Alexa, Pavel
Práce je zaměřena na návrh marketingové strategii vybrané sportovní akce „Těšínský Fortuna běh“. Cílem práce je zlepšení stávající marketingové strategie a navržení nové strategie, která povede ke zvýšení atraktivity závodu a zefektivní propagaci u české cílové skupiny. Práce se skládá ze tří částí. V první části je zpracována literární rešerše, kde jsou popsány teoretické poznatky sledované problematiky. Druhá část bakalářské práce analyzuje dosavadní organizaci sportovní akce a její vnitřní a vnější prostředí. Na základě dotazníkového šetření a díky nestrukturovaným osobním rozhovorům s hlavními organizátory Fortuna běhu jsou odhaleny nedostatky sportovní akce, které budou pomocí návrhu nové marketingové strategie odstraněny. Ve třetí části práce je navržena nová marketingová strategie i s předpokládaným návrhem na rozpočet. Nová strategie se zaměřuje především na zlepšení propagace závodu v České republice.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.