Název: Komparace event marketingových strategií luxusních módních značek v letech 2010-2012
Překlad názvu: Comparison of event marketing strategies of luxury fashion brands in the years 2010-2012
Autoři: Mašková, Tereza ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Dolce&Gabbana; emoce; Event marketing; eventy; Hermès; Louis Vuitton; luxus; luxusní módní značky; móda; zážitky; Dolce&Gabbana; emotions; Event marketing; events; experiences; fashion; Hermès; Louis Vuitton; luxury; luxury fashion brands

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/52459

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-494492


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-05-08, naposledy upraven 2022-05-09.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet