Název:
Marketingová strategie vybrané sportovní akce
Autoři:
Alexa, Pavel Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2020
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je zaměřena na návrh marketingové strategii vybrané sportovní akce „Těšínský Fortuna běh“. Cílem práce je zlepšení stávající marketingové strategie a navržení nové strategie, která povede ke zvýšení atraktivity závodu a zefektivní propagaci u české cílové skupiny. Práce se skládá ze tří částí. V první části je zpracována literární rešerše, kde jsou popsány teoretické poznatky sledované problematiky. Druhá část bakalářské práce analyzuje dosavadní organizaci sportovní akce a její vnitřní a vnější prostředí. Na základě dotazníkového šetření a díky nestrukturovaným osobním rozhovorům s hlavními organizátory Fortuna běhu jsou odhaleny nedostatky sportovní akce, které budou pomocí návrhu nové marketingové strategie odstraněny. Ve třetí části práce je navržena nová marketingová strategie i s předpokládaným návrhem na rozpočet. Nová strategie se zaměřuje především na zlepšení propagace závodu v České republice.The bachelor thesis is focused on the proposal of the marketing strategy of the selected sport event “Těšín Fortuna Run“. The aim of the thesis is better marketing strategies and proposed new strategies that will increase the attractiveness and efficiency of your Czech target group. The work consists of three photographs. The first part deals with the literary limitations, where the theoretical data on the issue are described. The second part of the thesis analyses the existing organization of sports events and their internal and external environment. Based on a questionnaire survey and unstructured personal interviews with the main organizers of the Fortuna run, sports events are revealed that can be used to design new marketing strategies. In the third part of the thesis has proposed a new marketing strategy with the expected budget proposal. The new strategy focuses primarily on improving the promotion process in the Czech Republic.
Klíčová slova:
Analýza; event marketing; marketingová strategie; marketingový mix; sport