Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,818 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační technologie pro zabezpečené chytré měření
Coufal, Jan Petr ; Kohout, David (oponent) ; Mlýnek, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zkoumat moderní komunikační technologie pro zabezpečené chytré měření, které jsou aktuální jak z technologického, tak legislativního hlediska. Práce obsahuje analýzu dostupných metod dálkové komunikace s chytrými elektroměry a jejich zabezpečení. Součástí práce jsou také tři laboratorní úlohy. První úloha se zaměřuje na chytré elektroměry a jejich PLC komunikaci, druhá na emulaci chytrých elektroměrů pomocí programu DATEL, a třetí na odečet dat z chytrého elektroměru pomocí optické sondy. Tyto úlohy umožňují studentům praktickou aplikaci teoretických znalostí.
Generel bezbariérových tras ve městě Jihlava
Navrátil, Jan ; Radimský, Michal (oponent) ; Matuszková, Radka (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vypracováním generelu bezbariérových úprav jednotlivých tras ve městě Jihlava. Práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická a jsou v ní popsány prvky a požadavky pro bezbariérové užívání pozemních komunikací. Druhá část je praktická a jsou v ní vytvořeny návrhy na zkvalitnění tras z hlediska bezbariérovosti. V této části jsou také analyzovány povrchy, sklony a stávající úpravy jednotlivých tras.
Běhová prostředí pro testování činnosti rozšíření pro webový prohlížeč
Petráňová, Jana ; Dolejška, Daniel (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
Tato práce přibližuje problematiku sledování uživatele při pohlížení internetu a jmenuje nejvíce populární rozšíření prohlížeče se zaměřením na bezpečnost a soukromí. Soustředí se na projekt JShelter a jeho testy, jejichž ideologií se inspiruje při implementaci praktické části práce. Zmiňuje projekt PETInspector, jehož implementační části převezme a upraví pro potřeby výsledného běhového prostředí. Definuje požadavky na běhové prostředí a popisuje jeho návrh. Implementaci návrhu realizuje a popisuje její zajímavé aspekty. Pro výslednou implementaci testuje splnění definovaných podmínek a nakonec shrnuje testy provedené pomocí výsledného běhového prostředí a popisuje jejich výsledky.
Virtuální zprovoznění montážních operaci člověka a kolaborativního robota
Choleva, Richard ; Knoflíček, Radek (oponent) ; Szabari, Mikuláš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá virtuálním zprovozněním robotického pracoviště pro vybrané montážní operace, které jsou prováděny člověkem a kolaborativním robotem současně. Teoretická část práce se zaměřuje na koncept Průmyslu 4.0, vývoj robotiky v průmyslu, kolaborativní roboty a virtuální zprovoznění. V praktické části je detailně rozebrána řešená problematika s výběrem ruční svítilny jako výrobku určeného k montáži. Následně je navrženo kolaborativní pracoviště, provedena jeho bezpečnostní analýza a virtuální zprovoznění. Nakonec je předloženo ekonomické zhodnocení projektu a dále nastíněno jeho možné využití v praxi.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Pavlovská, Kristýna ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Cílem práce je analyzovat stávající stav informačního systému společnosti Kramp s.r.o. a jeho efektivnosti, posoudit tento stav a navrhnout změny, směřující ke zlepšení stávajícího stavu a eliminaci nalezených rizik. Práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části jsou popsány důležité pojmy spojené s příslušnou tématikou. Druhá část se věnuje podrobným analýzám společnosti a analýze informačního systému, kde se hodnotí jeho efektivnost a bezpečnost. Práci uzavírá poslední kapitola, která navrhuje změny směřující ke zlepšení stávajícího stavu systému a vyřešení zjištěných nedostatků.
Impact of AI Tools on Code Quality and Security
Vinarčík, Peter ; Holop, Patrik (oponent) ; Malinka, Kamil (vedoucí práce)
This work presents a newly developed application that is able to perform fully automated large-scale research for evaluating the safety and quality of AI-generated code. Also, a new way of evaluating the safety of AI-generated code has been presented, utilizing MITRE's methodology in combination with SAST tools performing static analysis on the code. In addition, the application is enhanced with an improved AI chatbot whose output is enhanced with the results of static analysis at generation time. The user inputs a dataset of prompts into the application, and if code with a vulnerability has been generated for a particular prompt, that vulnerability is scored by the established methodology, and the user is informed not only that the code is vulnerable, but how vulnerable it is. As part of the solution, large-scale, pilot testing of popular AIs, such as ChatGPT-4 or Gemini, is performed over a dataset of prompts using the new application, in contrast to existing studies. The results showed the dominance of ChatGPT-4 running on the GPT-4 model, over the other AIs tested.
Školní a komunitní projekty se zaměřením na zdraví a bezpečnost na základních školách v Pardubickém kraji
Kumpanová, Marcela ; Kovaříková, Miroslava (vedoucí práce) ; Zicha, Zbyněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá školními a komunitními projekty se zaměřením na zdraví a bezpečnost na základních školách v Pardubickém kraji. Cílem této diplomové práce je zjistit, zda nabídka projektů či programů týkajících se zdraví a bezpečnosti je dostatečná, zda školy tyto nabídky využívají nebo si raději vytvářejí projekty či programy samy. Dalším cílem práce je zjistit, zda nějaká témata projektů či programů školám na trhu chybí, případně jaká. Posledním cílem této práce je vytvoření přehledu externích nabízených projektů a programů týkajících se zdraví a bezpečnosti. V teoretické části je vymezena terminologie, která souvisí s projekty a programy, zaměřujícími se otázkami zdraví a bezpečnosti jedince, jejich organizaci a realizaci na základních školách v Pardubickém kraji. Praktická část představuje rozhovory s vedoucími a odbornými pedagogy školy a s provozními zaměstnanci. V některých rozhovorech se dotázaní respondenti zmiňují o zajímavých školních projektech, které si dané školy vytvořily samy a které se jim v praxi osvědčily. Součástí praktické části je i seznam nabízených projektů a programů školám v Pardubickém kraji. Tento seznam je rozdělen do sekcí dle zaměření. Diplomová práce by mohla být pomocníkem pro školy k rychlejšímu vyhledávání školních a komunitních projektů a programů...
Užívání vybraných sociálních sítí žáky druhého stupně základní školy na Havlíčkobrodsku
Prchalová, Kateřina ; Váchová, Alena (vedoucí práce) ; Kollerová, Lenka (oponent)
Diplomová práce se zabývá užíváním vybraných sociálních sítí žáky druhého stupně základní školy na Havlíčkobrodsku. V teoretické části je nejprve vymezen pojem sociální síť, postupně popsány nejužívanější sociální sítě a charakterizována rizika, se kterými se mohou uživatelé v online prostředí setkat, včetně vlivu na jejich psychické a fyzické zdraví. Praktická část je zpracována na základě výzkumu, který byl realizován metodou dotazníkového šetření v 8. a 9. ročníku vybrané základní školy v Havlíčkově Brodě. Cílem výzkumu bylo zjistit informace týkající se užívání sociálních sítí žáky druhého stupně základní školy, především určit které sociální sítě využívají nejčastěji, kolik času na sociálních sítích tráví a zda dodržují zásady bezpečného chování v online prostoru. Výsledky dotazníkového šetření ukázaly, že žáci nejčastěji užívají sociální síť Instagram. Tuto síť využívají převážně ke komunikaci, dále potom ke sledování krátkých videí tzv. Reels a příspěvků ostatních uživatelů. Z výzkumu vyplývá, že poměrně velká skupina respondentů tráví na sociálních sítích nadměrné množství času, a to zejména o víkendech, kdy jsou schopni v online prostředí strávit čtyři a více hodin. Z výsledků dále vyplývá, že většina žáku považuje své chování na sociálních sítích za bezpečné, což je ovšem v rozporu s...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,818 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.