Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20,642 záznamů.  začátekpředchozí20633 - 20642  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.82 vteřin. 

Architektonické proměny center českých měst v letech 1945 - 1989
Kurz, Michal ; Klusáková, Luďa (vedoucí práce) ; Randák, Jan (oponent)
Tématem práce jsou architektonické proměny (přestavby a novostavby) historických center českých měst v letech 1945-1989. Autor se snaží zařadit tyto procesy do kontextu dobové architektury a památkové péče a hledá odpovědi na některé základní otázky. Jak se vyvíjely představy o optimální podobě nových objektů určených do historického prostředí? Jakými faktory byly tyto představy ovlivňovány? Proč byly nové objekty tak často situovány právě do těchto cenných částí měst a kdo se na jejich vzniku podílel? Práce je rozdělena do pěti časově navazujících kapitol a autor klade důraz na kontinuitu tématu s předválečným obdobím, neboť střet tradicionalismu a modernismu, stejně jako výhody a limity obou těchto přístupů, můžeme sledovat už ve 30. letech. Jednotlivé příklady jsou vybírány ze vzorku 71 okresních měst České republiky s vynecháním Prahy. Klíčová slova: Modernizace center historických měst, urbanismus, architektura, památková péče, 1945-1989

Klauzule svědomí a odkoupení jako ochrana morálních hodnot francouzských novinářů
Pitrová, Veronika ; Osvaldová, Barbora (oponent) ; Moravec, Václav (vedoucí práce)
V bakalářské práci autorka zpracovala klauzuli svědomí a klauzuli odkoupení, specifické nástroje ochrany morálních zájmů francouzských novinářů. Ve své práci vychází z odborných textů charakterizujících svědomí, dále pak z francouzské legislativy, která obě klauzule definuje. Autorka zpracovala historické pozadí klauzulí a popsala mechanismus jejich uplatňování. Na základě vlastního výzkumu a rozhovorů s francouzskými novináři ukázala, jak jsou tyto nástroje uplatňovány v současné praxi, jak se jejich význam změnil, jaké jsou jejich výhody i jaká jsou rizika. Dále pak autorka na základě rozhovorů s novináři, kteří klauzule žádali, zpracovala osobní motivace pro uplatnění klauzulí. Ve své práci nabídla i postoj vlastníka médií. Pro názornou ilustraci dále zpracovala dva mediálně velmi známé případy uplatnění klauzule svědomí a klauzule odkoupení.

Sociální významy lokálních potravin a jejich spotřeby
Loučímová, Barbora ; Zagata, Lukáš (vedoucí práce) ; Jiří, Jiří (oponent)
Farmářské trhy, systém bio-bedýnek, komunitou podporované zemědělství, prodej ze dvora a kamenné obchody, je souhrn alternativních forem prodeje lokálních potravin, které nalezneme na našem trhu. Naopak nově vzniklé sekce či regály v supermarketech začínají lokální potraviny po tlaku spotřebitelů teprve zařazovat do svého sortimentu. Lokální potraviny nespadají do jedné konkrétní definice. Každý z nás si pod tímto názvem může sám specifikovat, do jaké míry či vzdálenosti pro něj znamená lokálnost. Tyto potraviny mají několik výhod proti běžným potravinám. Mezi výhody řadíme pěstování na území České republiky, absence dovozu se ze vzdálených zemí, sklizeň potravin v době zrání a další. Označování potravin, způsob označování a význam značek je popsán v kapitole institucionální a administrativní rámec.

Konkurenční výhoda podniku
Marešová, Anežka ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Jiří , Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem konkurenční výhody podniku PROGRAMM s.r.o. Teoretická část obsahuje základní pojmy jako konkurenční výhoda, konkurenceschopnost, strategie, obecně popisuje analýzu konkurence, situační analýzu, analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, marketingový mix i SWOT analýzu. Praktická část je zaměřena na situační analýzu společnosti PROGRAMM s.r.o. zahrnující analýzu vnitřního prostředí, marketingový mix podniku a analýzu vnějšího prostředí. Poté je proveden marketingový výzkum a analýza největšího konkurenta, společnosti KVADOS, a.s. Výsledky jsou vždy shrnuty za pomocí SWOT analýzy a jsou definovány konkurenční výhody firmy PROGRAMM s.r.o. Dále jsou odhaleny slabé stránky podniku a navržena možná řešení se zaměřením na marketing k získání dalších výhod včetně jejich zhodnocení.

The effectiveness of advertising in the hotel “Holiday Inn Almaty”
Alpysbayev, Yesset ; Selby, Richard (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení a studium hlavních rysů reklamy v oblasti pohostinství. První část je teoretická část, která podrobně popisuje definici jako reklama, reklama v médiích, reklamní funkce. Dalé podrobné popsány typy reklam, jejich výhody a nevýhody. V praktické části práce je prezentace hotelu "Holliday Inn Almaty". Tato část podrobně popisuje strukturu hotelu, SWOT analýza, činnost hotelu. Další část je vlastní analýza formou dotazníkového šetření na základě reklamy. Dotazník zaměřen na reklamní strategii hotelu a hodnocení hotelu celkem. Finální část představuje doporučení pro zlepšení reklamního byznesu hotelu a závěr o reklamní činnosti hotelu "Holiday Inn Almaty".

Zhodnocení online marketingové komunikace vybraného subjektu
Mocek, Tomáš ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Lucie, Lucie (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na nástroje online marketingové komunikace a jejich efektivitu. Teoretická část je zaměřena na základy online marketingu a především na shrnutí a charakteristiku jednotlivých nástrojů online marketingu. U těch jsou dále popsány jejich hlavní výhody a možnosti využití. Praktická část představuje vybranou anonymizovanou společnost, pro kterou jsou jednotlivé nástroje analyzovány. Analyzovány jsou především placené kanály, které společnost využívala k propagaci svých služeb ve sledovaném období a to z pohledu chování návštěvníků na webu a z pohledu efektivnosti jednotlivých kanálů. Vyhodnocení je provedeno sledováním klíčových ukazatelů pomocí nástroje pro webovou analytiku Google Analytics. Cílem diplomové práce je zhodnocení efektivity online marketingových nástrojů vybrané společnosti. Dílčím cílem je na základě analyzovaných dat navržení možných změn a další doporučení v této oblasti.

Právní úprava územního plánování v ČR
Votava, Filip ; Matula, Miloš (vedoucí práce) ; Jílek, Petr (oponent)
Cílem mé diplomové práce je analýza právní úpravy územního plánování na území ČR od roku 1945 do současnosti. V teoretické části práce jsou rozebrány základní pojmy a právní regulace územního plánování a přestaveny jednotlivé koncepce úpravy územního plánování od roku 1945. V praktické části se kromě komparace základních koncepcí územního plánování zabývám analýzou vztahu strategického a územního plánu, kde zjišťuji hlavní rozdíly těchto dokumentů a zabývám se, zda je pro obec výhodnější mít dříve zpracovaný územní či strategický plán. Dále se zaobírám tvorbou a obsahem územního plánu města Domažlice, jehož prostřednictvím zjišťuji, zda obec dodržuje legislativu v oblasti územního plánování. V práci se také zaměřuji na výhody a nevýhody současné právní úpravy a nedostatky územního plánu Domažlice a udávám vlastní návrhy, jak situaci zlepšit.

Klasifikace obsahu dokumentů
Major, Martin ; Spoustová, Johanka (oponent) ; Mareš, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možnostmi automatické klasifikace textových dokumentů a ukazuje výhody této klasifikace i úskalí při její implementaci. Představuje několik metod a podrobněji se zabývá metodami založenými na analýze propojení dokumentů a bayesovském filtrování. Součástí práce jsou testy na reálných webových stránkách, které mají otestovat kvality jednotlivých klasifikačních metod.

Účinnost nástrojů internetového marketingu
Mynář, David ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce se zabývá charakteristikou a porovnáním tří nástrojů výkonnostního marketingu na internetu - optimalizace pro vyhledávače (SEO), Pay per click reklam v sítích AdWords a Sklik a reklamou na sociální síti Facebook. V teoretické části analyzuje specifické výhody a omezení jednotlivých nástrojů a charakterizuje aktuální trendy ve vývoji těchto nástrojů. Praktická část srovnává SEO, PPC a Facebook reklamy z hlediska ceny a kvality návštěvy. Srovnání je provedeno na datech 74 klientů agentury Fresh Services z let 2014 až 2016. Zjišťuje statisticky významné rozdíly v cenách za návštěvu mezi nástroji, naopak zjištěné rozdíly v míře konverze se neprokázaly jako statisticky významné. V závěru práce poskytuje doporučení pro využití těchto nástrojů se zaměřením na malé a střední firmy.

Aplikace SEO technik pro marketing
Knapovský, Martin ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je detailně popsat aktuální způsoby optimalizace webových stránek pro vyhledávače (SEO) a ukázat jejich aplikaci v širší marketingové strategii italské restaurace La Casa Degli Amici. Text předkládá důkazy o důležitosti SEO pro marketing a lze ho využít jako předlohu k optimalizaci vlastních webových stránek. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - části teoretické a praktické. Teoretická část vysvětluje koncepty použité při návrhu a implementaci v praktické části. V teoretické části se na vyhledávání díváme skrze 3 subjekty - vyhledávač, uživatele a SEO, které představuje tvorbu webových stránek a jejich optimalizaci. Je popsána historie vyhledávačů a způsob, kterým vyhledávače analyzují a ohodnocují webové stránky, dále se zabýváme vyhledávacími strategiemi uživatelů a způsobem, kterým čtou výsledky. V části o SEO jsou ukázány její výhody, přínosy, stručná historie, způsob tvorby SEO strategie a dále se text podrobně zabývá technikami a nástroji, které pro optimalizaci můžeme použít. V praktické části sestavujeme plán marketingové strategie pro italskou restauraci, pro kterou byl navržen a implementován vlastní web, na kterém byly použity vybrané techniky uvedené v teoretické části. Implementace marketingové strategie je vyhodnocena na datech získaných v období od spuštění webu (1. 8. 2016) do 31. 11. 2016. Majitel restaurace poskytl data o tržbách restaurace, díky kterým bylo možné také vyhodnotit celkový přínos implementované marketingové strategie.