Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The effectiveness of advertising in the hotel “Holiday Inn Almaty”
Alpysbayev, Yesset ; Selby, Richard (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení a studium hlavních rysů reklamy v oblasti pohostinství. První část je teoretická část, která podrobně popisuje definici jako reklama, reklama v médiích, reklamní funkce. Dalé podrobné popsány typy reklam, jejich výhody a nevýhody. V praktické části práce je prezentace hotelu "Holliday Inn Almaty". Tato část podrobně popisuje strukturu hotelu, SWOT analýza, činnost hotelu. Další část je vlastní analýza formou dotazníkového šetření na základě reklamy. Dotazník zaměřen na reklamní strategii hotelu a hodnocení hotelu celkem. Finální část představuje doporučení pro zlepšení reklamního byznesu hotelu a závěr o reklamní činnosti hotelu "Holiday Inn Almaty".
Marketingová komunikace
Kňávová, Pavla ; Selby, Richard (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací aplikovanou na developerský projekt výstavby řadových domů v lokalitě Černá cesta Olomouc-Nemilany, v rámci podpory a rozvoje bydlení v této obci. Teoretická část diplomové práce definuje pojem marketing a postavení marketingové komunikace v marketingovém mixu. Představuje jednotlivé komunikační nástroje a jejich využití ve stavebnictví. Praktická část se potom zaměřuje na analýzy marketingové komunikace firmy a současného tržního prostředí. V dotazníkovém šetření jsou zjišťovány názory respondentů a na základě všech získaných informací je navržen plán marketingové komunikace a jsou zvoleny nejvhodnější komunikační nástroje. Závěrečná část diplomové práce zhodnocuje výsledky a navrhuje opatření z hlediska efektivnosti a realizovatelnosti propagační koncepce marketingové strategie nového developerského projektu. Přínosem diplomové práce by měla být inovace obchodních činností firmy a prezentace výsledků pro teorii i praxi v oblasti marketingové komunikace.
Factors that affect revenue management in luxury hotels in Prague
Saido, Daniel ; Selby, Richard (vedoucí práce) ; Procházka, Petr (oponent)
Hlavním cílem této práce je analyzovat různé funkční body řízení příjmů na vzorku luxusních hotelů v Praze. Tento výzkum, rozvádí základní pojmy v oblasti řízení příjmů. Například systém řízení příjmů, segmentace trhu, analýza, prognózování, strategie procesu, profilování a metriky. Práce je rozdělena na dvě části: První část je teoretická část řízení příjmů, jeho různé strategie, vývoje a nástroje optimalizace příjmů a druhou částí je praktické zkoumání shromážděných výsledků a informací. Na základě tohoto, identifikovat hlavní faktory, ovlivňující realizaci řízení příjmů v tomto hotelovém sektoru a poskytnout doporučení pro jejich zlepšení.
Managerial approaches in practice
Snopek, Jan ; Selby, Richard (vedoucí práce) ; Toth, Daniel (oponent)
Tato práce je zaměřena na rozdíly mezi teorií a praxí manažerských přístupů vybrané společnosti. Práce je založena na literární rešerši a sérii strukturovaných rozhovorů se zaměstnanci vybrané firmy ve vyšších a středních manažerských pozicích. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. Cílem této práce je identifikace obecného manažerského přístupu praktikovaného ve vybrané společnosti a prokázat spojitost praktikovaného manažerského přístupu přímého podřízeného s přímým nadřízeným.
Factors affecting tourism in Pakistan - tourism potential and strategies for development as an industry in Pakistan
Amir, Feraz ; Selby, Richard (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Hlavním cílem této práce je určit faktory, které ovlivňují turistický průmysl v Pákistánu. Dále má práce analyzovat dopad teroristických útoků a měnových kursů na turismus. Výzkum byl proveden formou rozhovorů a dotazníků v Pákistánu i v zahraničí a také zpětnou analýzou období 2000-2013. Výsledky výzkumu pomocí dotazníků a rozhovorů odhalují, že hlavním faktorem, který snížil počet turistů navštěvujích Pákistán, jsou teroristické útoky. Výsledky zpětné analýzy rovněž dosvědčují, že teroristické útoky mají významný negativní dopad na návštěvy zahraničních turistů v Pákistánu. Autor proto doporučuje, aby se pákistánská vláda i v zájmu podpory turismu zaměřila na udržení míru a stability v zemi.
ATTITUDES TO ONLINE BANNER ADVERTISING ON THE "VK.COM" SOCIAL NETWORK AS A CHANNEL FOR PURCHASING CLOTHING
Ablamskaya, Alena ; Selby, Richard (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Název této diplomové práce je "Postoj k online bannerové reklamě na sociální síti" VK.com" jako kanál pro nákup oblečení". Hlavním cílem diplomovéprace je prozkoumat postoje registrovaných uživatelů ruské sociální síti "VK.com" k bannerové reklamě. Autor diplomové práce popisue roli on-line bannerové reklamy, její hlavní typy a formy. Pro zjištění postoje uživatelů k online bannerové reklamě, byly provedeny kvalitativní a kvantitativní výzkumy. Diplomová práce se skládá ze dvou částí: první část obsahuje přehled literatury a praktickou část. První část je zaměřena na teoretický základ: byly popsány specifikované podmínky a pojmy online reklamy. Praktická část je zaměřena na podrobnou analýzu online bannerové reklamy, byly prozkoumány podmínky její umístění a způsoby platby. V závěrečné kapitole, na základě výsledků provedeného dotazníku a výpočtů, autor poskytuje doporučení pro zvýšení effektivity online bannerové reklamy. Autor radí sociální síti jak se vyhnout efektu slepota banneru a upoutat pozornost uživatelů.
Economic evaluation of premium branding strategies
Savinykh, Egor ; Procházka, Petr (vedoucí práce) ; Selby, Richard (oponent)
The purpose of this thesis is to find out the main constituents of premium branding strategies and evaluate the dependency between implementing of marketing strategies and brand income. The theoretical part is represented by literature review. Its main objective is to acquire knowledge about the brand creation process. It deals with creating the brand analysis framework to be used in the analytical part. The analytical part consists of two separate single-case studies and one cross-case study in order to achieve the most accurate results. The idea behind analytical part is to break down the constituents of two premium brands in order to acknowledge similarities between their branding strategies. As well the dependency between marketing activities and income will be tested.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.