Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The effectiveness of advertising in the hotel “Holiday Inn Almaty”
Alpysbayev, Yesset ; Selby, Richard (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na zhodnocení a studium hlavních rysů reklamy v oblasti pohostinství. První část je teoretická část, která podrobně popisuje definici jako reklama, reklama v médiích, reklamní funkce. Dalé podrobné popsány typy reklam, jejich výhody a nevýhody. V praktické části práce je prezentace hotelu "Holliday Inn Almaty". Tato část podrobně popisuje strukturu hotelu, SWOT analýza, činnost hotelu. Další část je vlastní analýza formou dotazníkového šetření na základě reklamy. Dotazník zaměřen na reklamní strategii hotelu a hodnocení hotelu celkem. Finální část představuje doporučení pro zlepšení reklamního byznesu hotelu a závěr o reklamní činnosti hotelu "Holiday Inn Almaty".

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.