Název:
Zhodnocení online marketingové komunikace vybraného subjektu
Překlad názvu:
Evaluation of Online Marketing Communication in Specific Enterprise
Autoři:
Mocek, Tomáš ; Tichá, Ivana (vedoucí práce) ; Lucie, Lucie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce je zaměřena na nástroje online marketingové komunikace a jejich efektivitu. Teoretická část je zaměřena na základy online marketingu a především na shrnutí a charakteristiku jednotlivých nástrojů online marketingu. U těch jsou dále popsány jejich hlavní výhody a možnosti využití. Praktická část představuje vybranou anonymizovanou společnost, pro kterou jsou jednotlivé nástroje analyzovány. Analyzovány jsou především placené kanály, které společnost využívala k propagaci svých služeb ve sledovaném období a to z pohledu chování návštěvníků na webu a z pohledu efektivnosti jednotlivých kanálů. Vyhodnocení je provedeno sledováním klíčových ukazatelů pomocí nástroje pro webovou analytiku Google Analytics. Cílem diplomové práce je zhodnocení efektivity online marketingových nástrojů vybrané společnosti. Dílčím cílem je na základě analyzovaných dat navržení možných změn a další doporučení v této oblasti.The thesis is focused on online marketing communication tools and their effectiveness. The theoretical part focuses on the basics of online marketing and especially to the summary and characteristics of the various tools of online marketing. Those are further described their main advantages and possibilities. The practical part presents selected anonymous company for which the individual tools analyzed. Analyzed are mainly paid channels used by the company to promote its services in the period from the perspective of visitor behavior on the site and in terms of effectiveness of individual channels. Evaluation is done by monitoring key indicators using web analytics Google Analytics. The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of online marketing tools selected companies. Partial order is based on the analyzed data to proposing possible changes and other recommendations in this area.
Klíčová slova:
e-mailing; Facebook; internet; marketing; marketingová komunikace; online marketing; pay per click