Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj komunikační strategie značky Reebok od roku 2016 do současnosti
Pitterlingová, Tereza ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Cílem bakalářské práce je analýza komunikační strategie značky Reebok mezi lety 2016-2018 se zaměřením na Českou republiku. V teoretické části uvádím definice marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. V praktické části se krátce věnuji historii a vývoji značky Reebok a jejímu postavení na českém trhu. Také představím některá sportovní odvětví, na které se značka zaměřuje. Poté popisuji základy globální komunikační strategii Reeboku a následně analyzuji konkrétní části komunikačního mixu v ČR pomocí deskriptivní metody, kterou kombinuji s poznatky získanými z rozhovorů. V závěru zhodnotím dosavadní komunikaci značky Reebok na českém trhu a navrhnu kroky, které by mohly v budoucnu vést efektivnější komunikaci značky.
Crossfitové tělo, habitus a životní styl
Malíková, Gabriela ; Grygar, Jakub (vedoucí práce) ; Kotík, Michal (oponent)
Tématem bakalářské práce je habitus a životní styl spojený s praxí crossfitu. Teoreticky vycházím z koncepcí habitu tří autorů. Prvním je Marcel Mauss, který habitus definoval jako soubor naučeného zejména fyzického, jednání, získaného s ohledem na kulturní podmínky. Druhý autor, Pierra Bourideu, pak habitus pojímá obecněji jako soubor fyzických, mentálních a sociálních pozic a dispozic, který je na jedné straně sociální strukturou produkován, zároveň ji však utváří. Za použití termínů jako "pole" nebo "kapitál" vnáší Bourdieu habitus do souvislosti se vkusem a kulturní spotřebou sociálních tříd. Třetí autor, jímž se inspiruji, Loic Wacquant, ve svém výzkumu zdůrazňuje roli tělesného kapitálu a prostředí tělocvičny při utváření habitu. Prostřednictvím analýzy dat vytvořených etnografickou a částečně autoetnografickou metodou s návaznými výzkumnými rozhovory práce odpovídá na následující výzkumné otázky: Jak vypadá crossfitová habitus? Jakými mechanismy se reprodukuje? S jakým životním stylem a kulturními preferencemi crossfit souvisí a o čí volnočasovou aktivitu se jedná?
Podnikatelský záměr - fitness centrum
Tesařová, Nikola ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Podnikatelský záměr - fitness centrum Anotace: Hlavním cílem této práce je vypracování podnikatelského plánu nově vznikajícího crossfitového gymu v centru Mladé Boleslavi a ověření realizovatelnosti projektu. Metody: První část obsahuje teoretická východiska nutná k porozumění problematice. Jsou zde popsány důležité pojmy, struktura a potřebné zásady. V druhé, praktické části jsou použity metody finanční analýzy a scoring model pro analýzu konkurence. Výsledky: Podnikatelský plán pro založení prvního crossfitového gymu v Mladé Boleslavi ukázal, že má gym na úspěch a prosperitu na trhu. Veškeré výsledky analýz jsou zobrazené pomocí tabulek. V porovnání s konkurencí nabízí nový, módní produkt. Cena je oproti konkurenci vyšší, ale srovnatelná s jinými gymy v České republice. Nabídne menší prostory, ale plně uzpůsobené a vybavené pro tento druh tréninku. Klíčová slova: Podnikatelský plán, fitness, CrossFit, podnikání, finanční plán, marketing, management
Crossfit jako prostředek veslařského tréninku
Imlauf, Jan ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Svobodová, Irena (oponent)
Hlavním tématem této diplomové práce je zmapování a posouzení vlivu CrossFitového tréninku na výkonnost veslařů. Následné porovnání veslařů, kteří CrossFit trénink praktikují, a kteří nikoliv, a to jak po kondiční, tak po technické stránce. V teoretické části je zmíněna charakteristika veslování, dělení veslařských disciplín a kategorií, veslařské tratě a tréninkové prostředky veslařů. Další kapitoly se věnují plyometrickému tréninku, CrossFitu a sportovnímu tréninku. Jsou zde zmíněny prostředky CrossFitového tréninku a vhodné cviky pro veslaře. V praktické části jsou charakterizováni veslaři, kteří jsou sledováni a srovnáváni a následuje srovnání a vyhodnocení jejich výsledků. Klíčová slova Veslování, veslař, CrossFit, trénink, ergometr, síla, kondice, technika
Marketingový výzkum image značky Reebok u lidí trénujících Crossfit
Koubík, Vojtěch ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum image značky Reebok u lidí trénujících CrossFit Anotace: Hlavním cílem bakalářské práce je zjisti a image značky Reebok, a to pomocí marketingového výzkumu. V části "teoretická východiska" je vysvětlen pojem značka a image pomocí literárních a elektronických zdrojů. V metodologické části je popsán marketingový výzkum a jeho proces. Analytická část je zaměřena na představení značky Reebok, sportu i značky CrossFit, samotný výzkum a jeho vyhodnocení. Na základě výzkumu budou v závěru návrhy a doporučení pro zlepšení image značky Reebok Klíčová slova: Image, značka, marketingový výzkum, dotazník, Reebok, CrossFit,
Tělocvična Crossfit Praha jako aréna vyjednávání genderových identit
Kozílková, Petra ; Ezzeddine, Petra (vedoucí práce) ; Halbich, Marek (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o participaci žen na cvičebním programu Crossfit, pomocí kterého získávají ženy různé tělesné dovednosti, ale především, svaly a sílu, které se v průběhu času stávají jejich přirozenou součástí. Tato jejich tělesná a sociální zkušenost je ukotvena v jednom strukturovaném prostoru - tělocvičně Crossfit Praha, která je základní výzkumnou lokalitou této studie. Tělocvična je zde vnímána jako dynamický prostor, ve kterém ženy svou participací, svými fyzickými výkony a někdy i vzhledem do jisté míry zpochybňují genderové normy převládající ve společnosti. V rámci zúčastněného pozorování výzkumu diplomové práce se autorka snaží pomocí vlastního těla, jako výzkumného nástroje, co nejvíce přiblížit každodenní zkušenosti žen ve zkoumané sportovní disciplíně a lokalitě.
Úroveň pohybových schopností cvičenců Crossfit
Šup, Michal ; Hájková, Jana (vedoucí práce) ; Hronzová, Marie (oponent)
V bakalářské práci je představen CrossFit, nový program v oblasti fitness. Jsou zde vysvětleny a popsány jednotlivé cviky, které se nejčastěji objevují ve cvičebních jednotkách. V praktické části této práce je řešena otázka rozvoje jednotlivých pohybových schopností u cvičenců CrossFitu. Výzkumné měření bylo provedeno na vzorku jedinců cvičících v tělocvičně CrossFit Praha. Klíčová slova CrossFit, fitness, pohybové schopnosti
CrossFit a jeho vliv na úroveň celkové fyzické zdatnosti
Mátl, Pavel ; Hronzová, Marie (vedoucí práce) ; Hájková, Jana (oponent)
V diplomové práci je na základě dostupného materiálu představen CrossFit jako jeden z nových směrů fitness. Ve výzkumné části práce je jako hlavní řešena otázka vlivu pravidelného cvičení podle programu CrossFitu na úroveň pohybových schopností a celkové fyzické zdatnosti. Výzkum je prováděn u studentů programu fitness v rámci zahraničního studijního pobytu na sportovní akademii v Dánsku.
Podnikatelský záměr na vybudování centra pohybové terapie
Herman, Alexander ; Mach, Drahomír (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá podnikatelským záměrem vybudování Centra pohybové terapie a kompletním sestavením podnikatelského plánu, při jehož sestavování byly provedeny nejrůznější analýzy trhu a metody pro identifikaci rizik. Financování je z části zajištěno prostřednictvím Norských fondů, dále pak podnikatelským úvěrem a vlastními prostředky. Závěrem tato práce hodnotí proveditelnost samotného návrhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.