Název:
Podnikatelský záměr - fitness centrum
Překlad názvu:
Business plan - fitness center
Autoři:
Tesařová, Nikola ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Podnikatelský záměr - fitness centrum Anotace: Hlavním cílem této práce je vypracování podnikatelského plánu nově vznikajícího crossfitového gymu v centru Mladé Boleslavi a ověření realizovatelnosti projektu. Metody: První část obsahuje teoretická východiska nutná k porozumění problematice. Jsou zde popsány důležité pojmy, struktura a potřebné zásady. V druhé, praktické části jsou použity metody finanční analýzy a scoring model pro analýzu konkurence. Výsledky: Podnikatelský plán pro založení prvního crossfitového gymu v Mladé Boleslavi ukázal, že má gym na úspěch a prosperitu na trhu. Veškeré výsledky analýz jsou zobrazené pomocí tabulek. V porovnání s konkurencí nabízí nový, módní produkt. Cena je oproti konkurenci vyšší, ale srovnatelná s jinými gymy v České republice. Nabídne menší prostory, ale plně uzpůsobené a vybavené pro tento druh tréninku. Klíčová slova: Podnikatelský plán, fitness, CrossFit, podnikání, finanční plán, marketing, managementTitle: Business plan - fitness centre Objectives: The main objective of this thesis is to develop a business plan of the newly emerging CrossFit Gym in downtown of Mladá Boleslav and to verify the feasibility of the project. Methods: First part includes theoretic basis needed for understanding this issue. There are important terms, structure and principles explained in this part. In the second part methods of financial analysis and scoring model for analysing competition are used. Results: Business plan for establishing a first CrossFit gym i Mladá Boleslav showed that the gym has potential to succeed and prosper in the market. All analysis results are displayed using tables. In comparsion with competitors it offers new, trendy product. Price is higher than the competitors, but comparable to other CrossFit gyms in the Czech Republic. It offers to customers less space highly adapted and equipped for thy type of training. Keywords:
Klíčová slova:
CrossFit; finanční plán; fitness; management; marketing; Podnikatelský plán; podnikání; business; Business plan; CrossFit; financial plan; fitness; management; marketing