Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí17 - 26další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh dílčí části informačního systému
Procházka, Václav ; Kolesa, Jaroslav (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Tématem této práce je návrh dílčí části informačního systému podniku. Obsahuje analýzu současného stavu informačního systému a elektronického obchodu, který je s ním propojen. Výsledkem této práce je návrh řešení pro zlepšení funkčnosti a rentability elektronického obchodu, využitím webových propagačních služeb e-marketingu a SEO optimalizace, ale i jiných nástrojů.
Marketing Strategy of Company MOTORTEC, Ltd.
Pócsová, Lilla ; Tregler, Jiří (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
This thesis deals with marketing strategy of Motortec, Ltd. The company is an authorized dealer of vehicle brands Fiat, Alfa Romeo, Lancia and Jeep and provides authorized servise for vehicles of all brands. In the company there is no person responsible for marketing. The purpose of the thesis is to design a marketing strategy of the company.
Možnosti realizace moderního elektronického podnikání firmy
Slanař, David ; Chabada, Tomáš (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o moderních metodách a technologiích využívaných v elektronickém podnikání firmy se zaměřením na rozšíření portfolia o elektronické obchodování a jeho poskytování. Dále demonstruje implementaci e-shopu na bázi open-source softwaru jako plnohodnotné nízkonákladové řešení pro začínající podnikatelské subjekty.
Podpora prodeje na Internetu
Bartek, Jan ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Práce se zabývá podporou prodeje na Internetu a jejími jednotlivými nástroji. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části, jsou popsány a demonstrovány na příkladech z praxe jednotlivé formy podpory prodeje na internetu. Druhá, praktická část, se zaměřuje na nový trend, jímž je podpora prodeje na sociálních sítích skrze novodobé internetové celebrity - youtubery. V této části práce je popsán řízený experiment, který porovnává výkonnost kampaně na podporu prodeje vedené skrze youtubery s výsledky klasické, obdobně nákladné PPC kampaně.
Posuzování nástrojů propagačního mixu
KRUTSKÁ, Karolína
V mé bakalářské práci jsem se zabývala propagačním mixem, který spadá do oblasti marketingu, konkrétně pak do marketingového mixu neboli "4P". Propagační mix je vlastně kombinace různých propagačních technik a nástrojů používaných ke komunikaci se zákazníky, zaměstnanci, odběrateli, dodavateli a s celým zbylým trhem. Komunikace slouží k informování, přesvědčování i ovlivňování subjektů na trhu za účelem prodeje výrobků nebo služeb potencionálním zákazníkům. Cílem mé práce bylo zjistit, jak zákazníci vnímají osobní prodejce v obchodech a v restauracích, při podomním prodeji či při předváděcích akcích, a dojít k takovým výsledkům, ze kterých by se dalo vyčíst, jak by se daly změnit způsoby jednání osobních prodejců pro zlepšení vztahů zákazníků a prodávajících ke spokojenosti obou stran. Pro splnění mých cílů jsem udělala vlastní výzkumu, kdy jsem získávala primární informace pomocí dotazníkového šetření, rozhovorů s prodejci a vlastním pozorováním. Výsledky výzkumu jsem popsala v druhé části své práce, přičemž v první části jsem se zaměřila na oblast propagačního mixu s využitím literatury od českých i zahraničních autorů.
Podpora prodeje na Internetu se zaměřením na věrnostní programy
Pelikánová, Iva ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovým nástrojem podporou prodeje na Internetu, jehož oblíbenost v posledních letech stoupá. Největší část práce je věnována věrnostním programům. Cílem práce je zhodnotit, zda je Internet vhodným prostředkem pro podporu prodeje. Dále rozebrat jednotlivé formy podpory prodeje, demonstrovat je na příkladech z praxe, zhodnotit míru jejich využívání a jejich potenciál. Blíže se zaměřím na rozbor věrnostních programů, jejich trendy v prostředí Internetu a zhodnocení úspěšnosti konkrétních programů firem působících na Internetu i mimo něj. Představím také cíle a předpoklady úspěchu věrnostních programů. Jako další dílčí cíl jsem si vybrala analýzu otevřeného věrnostního programu Sphere card. Na základě této analýzy zhodnotím jeho silné a slabé stránky a případně představím návrh na zlepšení.
Věrnostní program jako nástroj podpory prodeje na trzích B2B
Hrubešová, Kateřina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Votruba, Václav (oponent)
Předmětem této diplomové práce je identifikace výhod a přínosů plynoucích z použití věrnostních programů na trzích v oblasti B2B. Práce zdůrazňuje nepřetržité budování vztahů se stávajícími zákazníky, což představuje základ úspěchu podnikání pro obě strany. V teoretické části jsou kromě vysvětlení základních pojmů zmíněny výhody a nevýhody implementace věrnostního programu a s tím související překážky a cena. Dále tato práce dokumentuje přínosy dlouhodobé spolupráce se stávajícími zákazníky, která zajistí vyšší příjmy při minimálních nákladech a času, a to ve srovnání se získáváním nových zákazníků, které stojí více peněz a času při nižších příjmech. Tento poznatek je následně analyzován v praktické části, která popisuje věrnostní program prodejců značky Tork a dále návrhy možného řešení na zlepšení případných nedostatků, které by mohly vést k dlouhodobým a vzájemně prospěšným vztahům.
Analýza využití internetu v jazykové agentuře
Vyleťalová, Tereza ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou využití internetu ve vybrané soukromé jazykové škole. První část práce je zaměřena na internetový vývoj a výhody a nevýhody, které internet pro firmy a zákazníky přináší. Velký důraz je kladen na jednotlivé druhy internetových reklam a podporu prodeje, které jsou součástí komunikačního mixu na internetu a pro jazykové školy představují jednu z možností, jak se na internetu prezentovat. V praktické části práce porovná konkrétní jazykovou školu s konkurenčními jazykovými agenturami. V poslední kapitole se bakalářská práce zabývá vyčerpávající analýzou využití jednotlivých internetových služeb, které vybraná jazyková škola aktivně využívá. Na závěr této analýzy práce zkoumá další návrhy v oblasti internetu, které by jazykové škole posílily konkurenceschopnost a rozšířily povědomí o značce.
BTL marketingové komunikační aktivity jako stimul k nákupu, aplikace na značku Coca Cola.
Mahdalová, Renata ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce je složena z části teoretické a praktické. V teoretické části jsou objasněny důležité pojmy, jako je marketingový mix a komunikační mix, volba cílové skupiny a cíle marketingové komunikace. Jsou zde popsány jednotlivé nástroje komunikačního mixu, které jsou rozděleny na ATL a BTL marketingové komunikační nástroje, přičemž větší důraz je kladen na BTL nástroje (sales promotion, direct marketing a nová média). Praktická část je věnována případové studii zaměřené na BTL aktivity firmy Coca-Cola HBC Česká republika. Je zde rozebrána právě spuštěná komunikační kampaň nových ochucených vod značky Bonaqua. Cílem práce je poukázat na rostoucí význam podlinkových marketingových aktivit a jejich výhody oproti ATL komunikaci při oslovení zákazníka.
Loyalty programs and their impact on consumer
Rothmajerová, Jaroslava ; Ryšavá, Monika (vedoucí práce) ; Maláčová, Radka (oponent)
Práce je zaměřená na věrnostní programy. Její cílem je poukázat, jak věrnostní program funguje na konkrétním příkladě a v závěru určit možné vlivy programu na spotřebitele. V teoretické časti je poukázano na to, kde se věrnostní programy v rámci celkového marketingu nacházejí. Dále se práce věnuje médiím, která věrnostní programy využívají k marketingové komunikaci. V praktické časti je analyzovaný věrnostní program společnosti Nestlé, který je zaměřen na dětského spotřebitele. Součástí této časti je analýza povědomí a spokojenosti s věrnostním programem na základě dotazníkového šetření. Dále zde zmiňují vlivy na spotřebitele, které vycházejí z principu fungování věrnostního programu a výstupu z dotazníků. Závěr patří celkovému shrnutí práce a hodnocení dosáhnutých cílů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí17 - 26další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.