Název: Marketingová strategie společnosti MOTORTEC, spol s r.o.
Překlad názvu: Marketing Strategy of Company MOTORTEC, Ltd.
Autoři: Pócsová, Lilla ; Tregler, Jiří (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: advertising; communication mix; customer; marketing; marketing strategy; sales support; service

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/11217

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-223721


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet