Název:
Podpora prodeje na Internetu
Překlad názvu:
Sales support on the Internet
Autoři:
Bartek, Jan ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se zabývá podporou prodeje na Internetu a jejími jednotlivými nástroji. Práce je rozdělena na dvě části. V první, teoretické části, jsou popsány a demonstrovány na příkladech z praxe jednotlivé formy podpory prodeje na internetu. Druhá, praktická část, se zaměřuje na nový trend, jímž je podpora prodeje na sociálních sítích skrze novodobé internetové celebrity - youtubery. V této části práce je popsán řízený experiment, který porovnává výkonnost kampaně na podporu prodeje vedené skrze youtubery s výsledky klasické, obdobně nákladné PPC kampaně.This bachelor's thesis deals with the sales support on the Internet and it's single instruments. Theses is divided into two main parts. Theoretical part of this bachelor's thesis describes all instruments of sales support on the internet and puts them into perspective with real life practical examples. Second part, of this theses deals with the new trend in marketing, which is sales support on social sites via "new age celebrities" - youtubers. This part of theses includes a controlled experiment, which will compare the effectiveness of sales support campaign carried out via youtubers with a classical PPC campaign.
Klíčová slova:
e-komerce; internet; marketing; podpora prodeje; PPC; YouTube; youtuber; e-commerce; internet; marketing; PPC; sales support; YouTube; youtuber
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/45754