Název: BTL marketingové komunikační aktivity jako stimul k nákupu, aplikace na značku Coca Cola.
Překlad názvu: BTL marketing communications as an incitement to the purchase, applied to Coca-Cola brand
Autoři: Mahdalová, Renata ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: ATL marketingové komunikace; Bonaqua; brand; BTL marketingové komunikace; komunikační mix; marketingový mix; nová média; podpora prodeje; PR; přímý marketing; značka; ATL marketing communications; Bonaqua; brand; BTL marketing communications; communication mix; direct marketing; marketing mix; new media; PR; sales support

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24865

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-76280


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet