Název: Věrnostní program jako nástroj podpory prodeje na trzích B2B
Překlad názvu: The loyalty program as a tool to support sales in B2B markets
Autoři: Hrubešová, Kateřina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Votruba, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: B2B; Budování vztahu se zákazníkem; Loajalita; Podpora prodeje; Věrnostní programy; B2B; Customer Relationship Management; Loyalty; Loyalty program; Sales support

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/32004

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-114380


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2012-06-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet