Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  začátekpředchozí16 - 25další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie
Karas, Andrea ; Sládková,, Jitka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu firmy Studyline s. r .o. a návrhem inovace, kterým je realizace jazykové školy v Brně. Cílem práce je navrhnout funkční marketingovou strategii, která bude reálně aplikovatelná již od roku 2018. Součástí práce je také důkladná analýza vnitřního a vnějšího prostředí, která je shrnuta SWOT analýzou. V práci jsou také vyhodnocena rizika projektu, důkladný monitoring konkurence a v konečné fázi je navrhnuta marketingové strategie na míru jazykové školy, včetně predikce budoucího vývoje.
Porovnání zakládání soukromých jazykových škol v České republice a Rusku
Atakhanov, Jasurbek ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Štěrbová, Ludmila (oponent)
Práce je zaměřena na identifikaci a analýzu hlavních rysů a trendů ve vývoji soukromých jazykových škol v České republice a Ruské federaci. Na základě těchto informací odpovězte na hlavní otázku - kde a proč je lepší otevřít soukromou jazykovou školu z pohledu podnikání.
Jazyková škola a mateřská anglická škola v Horních Heršpicích
Vlček, Petr ; Blažek, Petr (oponent) ; Fišarová, Zuzana (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je projekt školního zařízení, přesněji jazykové školy a mateřské anglické školy. Jedná se novostavbu navrženou na rovinné parcele č. 873/21 v k.ú. Horní Heršpice, v okrajové části města Brna. Jazyková škola je určena pro výúku cizích jazyků, s navrženou celkovou kapacitou 41 studentů. Mateřská škola slouží pro výchovu a vzdělávání dětí předškolního věku a byla navržena celkem pro 40 dětí. Objekt byl navržen obdelníkových tvarů, jako dvoupodlažní, nepodsklepená, zděná budova. Jednotlivé provozy jazykové a mateřské školy byly navrženy s ohledem na minimální křížení. Ve druhém patře byly umístěny pouze kancelářské prostory pro vedení školy. Stavba byla navržena z vápenopískových cihel KM Beta, zateplena certifikovaným systémem ETICS, stropní konstrukce je z keramickobetonových panelů. Střešní konstrukce nad většinou půdorysu tvoří dvouplášťové ploché střechy, dále je navržena jednoplášťová plochá zelená střecha.
Návrh volby vhodné obchodní společnosti pro typ podnikání
Výšková, Hana ; Ludvík, Ivo (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce Návrh volby vhodné obchodní společnosti pro typ podnikání se zabývá výběrem vhodné obchodní společnosti pro podnikání v oboru výuky cizích jazyků. Cílem předkládané práce je teoreticky posoudit a charakterizovat jednotlivé obchodní společnosti, porovnat jejich výhody a nevýhody a v neposlední řadě na základě analytické a teoretické části navrhnout nejvhodnější z nich. Práce je koncipována do tří hlavních kapitol teoretické, analytické a praktické.
Návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků jazykové školy Hello v Brně
Chrápavá, Lucie ; Táborský, Ivo (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o zvýšení spokojenosti studentů JŠ Hello v Brně. Práce nabízí měřitelný výstup spokojenosti klientů a přednáší reálné návrhy na možné zvýšení úrovně spokojenosti studentů. Šetření probíhá na základě dotazníkových metod u studentů JŠ Hello a internetových průzkumů u široké veřejnosti. Získané údaje slouží pro návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků.
Návrh marketingového mixu
Šimková, Alena ; Formánková,, Sylvie (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem jazykové školy. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. V první kapitole jsou popsány a definovány základní marketingové pojmy a analýzy. V druhé jsou tyto teoretické poznatky aplikovány na jazykovou školu a je proveden marketingový výzkum. Nejdůležitější kapitola, třetí, obsahuje návrhy na změny a kroky ke zlepšení současného marketingového mixu. Poslední kapitola se věnuje ekonomickému zhodnocení navrhovaných změn.
Informační systém pro jazykovou školu
Sikora, Martin ; Burget, Radek (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnou a implementovat informační systém pro jazykovou školu, který nahradí dosavadní zpracování dat v tabulkách programu Microsoft Excel. Systém bude pracovat se všemi daty jazykové školy (kurzy, překlady, zaměstnanci, knihy, zákazníci) a ulehčí práci vedení. Většinu procesů zrychlí nebo zautomatizuje. Bude také upozorňovat na blížící se termíny překladů nebo konců smluv zaměstnanců. 
Bytový dům
Hlaváček, Jiří ; Sedlák, Radek (oponent) ; Benešová, Romana (vedoucí práce)
Projekt řeší novostavbu bytového domu v katastrálním území města Chotěboř,kraj Vysočina.Jedná se o čtyřpodlažní bytový dům se dvěma provozovnami(kadeřnictví,jazyková škola).Bytový dům má dva hlavní vstupy A a B které se nacházejí z východní strany.Objekt je nepodsklepený,zastřešen plochou jednopláštovou plochou střechou.Objekt se nachází na parcelách 1228,4466,1221/1,1227/1,1223,1260/1.Obvodové stěny jsou ze systému porotherm 30 Profi a je zateplen expandovaným polystyrenem.Dům je navržen s ohledem na dispoziční řešení, na bezpečnost při užívání,požární bezpečnost,po statické stránce a úspory energie
Marketingová strategie malé firmy
Boroňová, Martina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kusovský, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování jednotné komunikační strategie Mortimer English Club Praha 4, pobočky franchisové jazykové školy, která poskytuje kurzy anglického jazyka pro děti a dospělé. Práce je tvořena dvěma částmi, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá procesem tvorby strategie firmy vedoucí k naplnění podnikových cílů s využitím informací získaných situační analýzou. Druhá část se věnuje aplikaci kroků tohoto postupu na zkoumaný subjekt. Výstupem práce je doporučení, na jakou cílovou skupinu se má jazyková škola zaměřit, spolu s výčtem nástrojů, kterými je vhodné ji oslovit.
Analýza marketingové strategie Jazykové školy Evy Camrdové
Netolická, Veronika ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Hašek, Marek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové strategie Jazykové školy Evy Camrdové. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část pojednává o marketingu a jeho cílech, marketingové analýze, marketingových nástrojích, marketingovém mixu a závěrem je řešena kontrola výsledku marketingu. Teorie je v praktické části přímo aplikována na Jazykovou školu Evy Camrdové včetně návrhů na zvýšení konkurenceschopnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   začátekpředchozí16 - 25další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.