Název: Návrh marketingového mixu
Překlad názvu: Proposal of Marketing Mix
Autoři: Šimková, Alena ; Formánková,, Sylvie (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazníkové šetření; jazyková škola; Marketing; marketingový mix; marketingový výzkum; Porterův model pěti sil; SLEPT analýza; SWOT analýza.; language school; Marketing; marketing mix; marketing research; Porter’s five forces model; questionnaire survey; SLEPT analysis; SWOT analysis.

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59281

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-241405


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet