Název: Návrhy na zvýšení spokojenosti zákazníků jazykové školy Hello v Brně
Překlad názvu: Suggestions to Improve Customers Satisfaction of Language School Hello in Brno
Autoři: Chrápavá, Lucie ; Táborský, Ivo (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; dotazníkové šetření; jazyková škola; management; Marketing; spokojenost; student; zvýšení úrovně; CRM; increasing level; language school; management; Marketing; questionnaires; satisfaction; student

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/1112

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-246091


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet