Název: Marketingová strategie malé firmy
Překlad názvu: Marketing Strategy of a Small Company
Autoři: Boroňová, Martina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Kusovský, Zdeněk (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cílová skupina; jazyková škola; komunikační nástroje; marketingová strategie firmy; situační analýza; výuka anglického jazyka; communication channels; English language courses; language school; marketing strategy of a company; situational analysis; target group

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41498

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197795


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet