Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  začátekpředchozí13 - 22další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Online marketing
PAVLOVA, Adelina
This thesis was focused on creating an advertising campaign for a company "Desired House", which produces wood. The company "Desired House" is one of the largest companies in the Altai woodworking industry engaged in harvesting and processing wood. Since 2009, one of the company's strategic directions has been the development of the wooden house building industry in the region. To this end, within the framework of the company, a project aimed at creating a complex of house-building production and production facilities with in-depth processing of wood was developed and implemented to produce a series of spacious, eco-friendly, affordable wooden houses and all the necessary components for them. However, their marketing activities did not allow it to prosper in its full scope. In theoretical part I observe the development of marketing concept as a whole and theoretical basis of online marketing in particular. The information was primarily derived from the books and online resources. The important part was the researching part of online advertising and its measurement. In the practical part, primary source of data is internal to the company observed. The tools of Yandex.Metric was used to measure and plan advertising activities. SWOT analysis was performed to assess company's abilities and areas in order to develop. In the last part, an advertising campaign was carried out based on recommendations. The website was renovated.
Strategie vstupu internetového obchodu na zahraniční trh
Medoň, Gabriel ; Přibil, Jiří (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak se liší nákupní preference a chování zákazníků napříč vybranými trhy v rámci Evropy v pojetí internetových obchodů, jak vhodně směřovat marketing pro jednotlivé trhy a tím připravit lokální začínající internetový obchod na efektivní vstup na zahraniční trh. Metody analýzy obsahují základní dotazníkový průzkum jednotlivých trhů, srovnání a hodnocení vlastních reálných dat z provedených online reklamních kampaní nebo analýzu interních přístupových statistik jednotlivých e-shopů. V závěru jsou prezentovány celkové výstupy analýz a pro každý trh je učiněno shrnutí získaných poznatků a vhodné doporučení pro potenciální efektivní vstup.
Komunikační mix společnosti Fabory CZ Holding s.r.o.
Záhradník, Šimon ; Kališ, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhy změn v marketingové komunikaci společnosti Fabory CZ Holding s.r.o. Cílem práce je navrhnout takové zlepšení, které podniku přinesou přidanou hodnotu v oblasti marketingu, přičemž tyto změny bude možné reálně implementovat. Teoretická část začleňuje problematiku marketingového mixu do teoretického rámce, kde je podrobněji rozebrána marketingová komunikace. Analytická část popisuje současný stav společnosti. Návrhová část se zaměřuje na návrhy, které zlepšují současný stav marketingové komunikace.
Rozvoj podnikání v oblasti internetové inzerce
Konečný, Ondřej ; Rosenberg, Jan (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje malé firmy podnikající v oblasti internetové inzerce. Jejím cílem je za pomocí teoretických poznatků a vybraných strategických analýz navrhnout také změny, které napomohou podniku v jejím dalším rozvoji.
Vliv retargetingu na rozhodování zákazníků
Kopková, Ivana ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Murčo, Dušan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá retargetingem, druhem cílení internetové reklamy. Práce je rozdělena na dva celky. Teoretická část je výkladem základních pojmů spojených s internetovou reklamou, možnostmi cílení internetové reklamy a představení retargetingu. Praktická část zhodnocuje účinnost retargetingového cílení a jeho vnímání internetovými uživateli na základě expertních rozhovorů a průzkumu mezi uživateli internetu, analyzuje český knižní e-shop a jeho retargetingové kampaně na sociální sítí Facebook a remarketingové kampaně. Na základě analýzy, expertních rozhovorů a průzkumu jsou společnosti formulována doporučení k dalšímu využití retargetingových a remarketingových kampaní.
Specifika internetového marketingu na ruském trhu
Chernutskiy, Stanislav ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na specifika a význam internetového (online) marketingu v podmínkách ruského trhu. Práce definuje rizika a příležitosti vyplývající z koexistence lokální a globální platformy, jejich role a účinnost v moderním marketingu. V teoretické části jsou popsány nejnovější trendy, vybrané nástroje a způsoby měření internetového marketingu. Praktická část obsahuje ukázku implementace informací a poznatků popsaných v teoretické části a charakterizuje ruský trh internetového marketingu. V diplomové práci se zdůrazňuje důležitost využívání jak globální, tak lokální platformy, má-li být dosaženo co nejlepších výsledků. Dokazování vychází z obdobných marketingových kampaní vedených v aplikacích Yandex Direct a Google AdWords.
Návrh a vyhodnocení online propagace projektu Qool.cz
Bujalková, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Križan, Dalibor (oponent)
Diplomová práce se zabývá internetovou a mobilní reklamou a jejich aplikací pro projekt Qool.cz. Úvod práce je věnován problematice internetového a mobilního marketingu -- možnostem reklamy na internetu a v mobilu, nabízeným platebním modelům, reklamním formátům a jejích vzájemnému porovnání. V celé práci je kladen důraz na mobilní marketing, konkrétně tři hlavní pilíře -- mobilní web, mobilní aplikace a reklama cílená na mobilní telefony. V praktické části pak mapuji jejích využití na projektu Qool.cz. Cílem diplomové práce je vyhodnotit účinnost jednotlivých forem propagace na internetu. Druhotným cílem diplomové práce je podat ucelený obraz o možnostech využití mobilních technologií v marketingu a jejích rostoucím významu v marketingovém mixu.
Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Böhm, David ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá online marketingovou propagací elektronického obchodu, konkrétně obchodu naradi-za-babku.cz. Cílem této práce je navrhnutí online marketingové strategie pro daný elektronický obchod a sestavení doporučení, jak by začínající elektronické obchody měly postupovat při své propagaci na internetu. Práce je celkově rozdělena do čtyř kapitol. V první kapitole bude čtenář seznámen s elektronických obchodováním obecně. Druhá kapitola pak nabídne teoretické vymezení online marketingu, jeho nástrojů a prostředků pro webovou analytiku. Třetí část práce je již prakticky zaměřená a zabývá se samotnou propagací konkrétního elektronického obchodu. Poslední kapitola pak nabídne shrnutí doporučeného postupu při online propagaci začínajícího elektronického obchodu.
Inbound marketing v kontextu tradičních nástrojů internetového marketingu
Novotný, Ondřej ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Diplomová práce má za cíl v první řadě představit inbound marketing jako novou metodu neplacené propagace na internetu a na základě vlastního výzkumu dále zhodnotit jeho vhodnost pro vybrané obory podnikání. Výzkum je proveden na vzorku 69 zkoumaných webů rozdělených do sedmi oborů. Po následném zkoumání zdrojů návštěvnosti a jejich efektivity založené na relativním vyjádření konverzních poměrů je zhodnocena vhodnost aplikace této metody pro jednotlivé obory. Druhým dílčím cílem je návrh inbound marketingové strategie pro vybraný web založené na poznatcích z praktické části práce.
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
Borýsek, Jan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Bakalářská práce se zabývá charakteristikou současných možností reklamy na YouTube a jejími formami v prostředí českého trhu. Na základě provedených analýz vybraných reklamních kampaní na YouTube je zhodnocena její účinnost a dopad. Pomocí vlastního výzkumu práce identifikuje postoje internetových uživatelů k reklamě na YouTube v porovnání s vnímáním televizní reklamy. Dále práce porovnává YouTube a televizi ve vybraných mediálních ukazatelích.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   začátekpředchozí13 - 22další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.