Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika internetového marketingu na ruském trhu
Chernutskiy, Stanislav ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na specifika a význam internetového (online) marketingu v podmínkách ruského trhu. Práce definuje rizika a příležitosti vyplývající z koexistence lokální a globální platformy, jejich role a účinnost v moderním marketingu. V teoretické části jsou popsány nejnovější trendy, vybrané nástroje a způsoby měření internetového marketingu. Praktická část obsahuje ukázku implementace informací a poznatků popsaných v teoretické části a charakterizuje ruský trh internetového marketingu. V diplomové práci se zdůrazňuje důležitost využívání jak globální, tak lokální platformy, má-li být dosaženo co nejlepších výsledků. Dokazování vychází z obdobných marketingových kampaní vedených v aplikacích Yandex Direct a Google AdWords.
Progresivní systémy sledování vozového parku
Chernutskiy, Stanislav ; Rathouský, Bedřich (vedoucí práce) ; Mervart, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na důležitost popř. významnost sledovaní vozového parku jako součásti Fleet managementu pro úspěch podniku. Teoretická část obsahuje analýzu globálních družicových systémů polohování GPS a GLONASS, popisuje jejich strukturu a princip fungování, zahrnuje problematiku Fleet managementu a fuel managementu. Obsahem praktické části této práce je zavedení systému sledování vozového parku na příkladu ruské společnosti "Cech č. 1", s.r.o. Praktická část obsahuje informace z interních zdrojů společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.