Název: Online marketing a jeho využití pro konkrétní elektronický obchod
Překlad názvu: Online marketing and its use for specific e-shop
Autoři: Böhm, David ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Koubalíková, Jitka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: E-komerce; internetová komunikace; internetový obchod; online marketing; webová analytika; E-commerce; internet communication; online advertising; online marketing; web analytics

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46061

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-195574


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet