Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 166 záznamů.  začátekpředchozí122 - 131dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Řízení mateřské školy s více odloučenými pracovišti
Pucandlová, Jana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Lisnerová, Romana (oponent)
Závěrečná práce se zabývá porovnáním řízení mateřských škol, které jsou rozděleny dle daných specifik. Tímto rozčleněním vznikla skutečnost mateřských škol s více odloučenými pracovišti, které se dále staly předmětem výzkumu. V teoretické části jsou definované základní pojmy managementu. Výzkumné šetření je zaměřeno na oblasti manažerských funkcí. Terminologie jednotlivých funkcí poukazuje na důležitost problematiky řízení managementu. V empirické části bylo využito kvantitativního šetření formou dotazníku vytvořeného v Google dokumentech. Výsledky šetření byly přeneseny do přehledných grafů a tabulek pro další využití. Osloveni byli respondenti z regionu Mladá Boleslav, kde je čtyřicet šest mateřských škol. Následné výzkumné šetření bylo zaměřeno na kvalitativní výzkum s orientací na mateřské školy s více odloučenými pracovišti. Respondenti formou osobního setkání odpověděli na formulované otázky. Tyto výsledky šetření byly zaznamenány do tabulkových přehledů a dále zpracovány pro další výzkum. Získané informace s respondenty v oblasti manažerských funkcí odkryly celkový pohled na řízení organizací. Následnou konzultací respondenti potvrdili či upřesnili tvrzení zaznamenané v dotazníkovém šetření. Cílem bakalářské práce je porovnání mateřských škol podle faktografických údajů. Výstupy z šetření a...
Reklamní spot jako prostředek enkulturace. Působení reklamních spotů na studenty vysokých škol v ČR.
Kamarytová, Bára ; Hnilica, Karel (vedoucí práce) ; Hubáček, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se věnuje kulturologické analýze reklamního spotu jako prostředku enkulturace, procesu osvojení sociokulturních regulativů, idejí a artefaktů dané kultury. První část vymezuje pojem enkulturace a reklamní spot, popisuje historii, strategie tvorby a psychologii reklamních internetových spotů a změny v procesu enkulturace vlivem šíření audiovizuálních médií a internetu. Empirická část je založena na datech získaných během smíšeného výzkumu, polostrukturovaných rozhovorů s vybranými českými tvůrci reklamních spotů a dotazníkového šetření mezi subkulturou vysokoškolských studentů ČR, na které reklamní spoty působí. Cílem práce je podat aktuální deskripci enkulturace prostřednictvím internetových reklamních spotů v České republice se zaměřením na studenty vysokých škol. Klíčová slova: enkulturace, internet, reklamní spot, studenti, kvalitativní výzkum, kvantitativní výzkum Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Uplatnění informačních technologií v obchodě
PUCOVÁ, Alena
Informační technologie jsou v dnešní době velice důležité, velká část populace si již život bez informačních technologií nedokáže představit. Setkáváme se s nimi denně, v práci, ve svém volném čase, zkrátka kdekoliv. Tato práce se zabývá informačními technologiemi ve vybraném obchodním řetězci - Globus České Budějovice. Práce se zaměřuje na konkrétní technologii,systém Scan&Go. V práci jsou popsány nejnovější technologie jako QR kody, virtuální šatny apod. Dále obsahuje kvalitativní výzkum, včetně zjištěných výsledků, vyhodnocených hypotéz a v neposlední řadě také návrhy na budoucí rozvoj.
Vybrané problémy ochrany spotřebitele
PACALOVÁ, Aneta
Diplomová práce se zabývá problematikou elektronických obchodů. Teoretická část této práce je zaměřena na základní aspekty ochrany spotřebitele, spotřebitelské organizace a instituce poskytující rady a informace či práva a povinnosti spotřebitelů a prodávajících. Teoretická část dále popisuje historii a současnou situaci elektronických obchodů, jejich výhody a nevýhody, obcházení zákona při nákupu přes internet a jejich konkrétně řešené případy. Diplomová práce také stručně informuje o marketingovém výzkumu, jenž je základem pro praktickou část. V praktické části bylo využito dotazníkového šetření, které zkoumalo problematiku elektronických obchodů, zkušenosti respondentů s nákupem přes internet a znalost práv spotřebitelů. Cílem práce bylo shrnout informace zjištěné ve výzkumu, které byly doplněny o navržená opatření ke snížení negativních dopadů.
Space management vybrané obchodní jednotky
HEJPETROVÁ, Lucie
Cílem bakalářské práce je navrhnout změny prostorového uspořádání prodejní a mimo prodejní plochy vybrané obchodní jednotky. Vybranou obchodní jednotkou je hypermarket Tesco v Písku. Návrh změn je proveden na základě zmapování současného dispozičního řešení prodejny a následně na postoji a spokojenosti zákazníků se současným prostorovým uspořádáním. Zároveň je kladen důraz, aby změny byly výhodné i pro prodejce. Teoretická část se zaměřuje na informace k tématu bakalářské práce. Praktická část obsahuje zmapovaný současný model a vyhodnocení dotazníkového šetření, na jehož základě jsou navrhnuty změny prostorového uspořádání.
Marketingová komunikace a efektivita reklamní kampaně Nike Run Prague 2011 (sémiotická a narativní analýza)
Housková, Jitka ; Šoltys, Otakar (vedoucí práce) ; Gerbery, Juraj (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace a reklamní kampaně běžecké akce Nike Run Prague, která proběhla v Praze 3. září 2011, sémiotickými a narativními prostředky a výzkumem efektivity kampaně. Nike Run Prague je běh Prahou o délce 10 km, který byl organizován firmou Nike vůbec poprvé. Běžecká událost Nike Run Prague 2011 byla bohatě medializovaná a v rámci své reklamní kampaně aplikovala marketingovou strategii zaměřenou na mladistvost, zábavnost a na image značky a využila k tomu různé komunikační kanály. Nike Run Prague sází na originalitu, interaktivitu, kontakt s registrovanými běžci i na zviditelnění akce neobvyklými formami reklamy a mediálních obsahů. Tyto použité typy reklamy a mediálních sdělení, jejich vizuální, verbální i neverbální prostředky, jsou v diplomové práci analyzovány. U jednotlivých druhů reklamy je kladen důraz na sémiotickou či narativní analýzu. Dále byl proveden kvantitativní výzkum, který zkoumal efektivitu prostředků využitých v reklamní kampani Nike Run Prague. Cílovou skupinou výzkumu jsou jednotlivci ve věkovém rozmezí 18 - 24 let, na které byla kampaň zacílena. Po následné analýze získaných dat proběhla jejich interpretace a závěrečné zhodnocení efektivity použitých marketingových nástrojů a komunikovaných sdělení v rámci cílové skupiny. Z...
Reflexe otázky přijetí jednotné evropské měny v českém denním tisku
Obenbergerová, Linda ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Kyjonková, Petra (oponent)
Diplomová práce "Reflexe otázky přijetí jednotné evropské měny v českém denním tisku" se zabývá analýzou mediálního obrazu přechodu České republiky na společnou měnu euro v českých médiích. Za pomoci kvantitativní metody obsahové analýzy a kvalitativní metody zakotvené teorie jsou zkoumány články z deníků Hospodářské noviny a Právo z období od začátku května roku 2004, kdy se Česká republika stala členem Evropské unie, do konce dubna roku 2011. Kvantitativní obsahová analýza umožňuje porovnání obou periodik utříděním a shrnutím kvantifikovatelných údajů obsažených v článcích. Metoda zakotvené teorie pohlíží na zkoumaný soubor jako celek a přistupuje k jeho bližšímu rozboru pojmenováním skrytých struktur textu. Těžištěm práce je popis mediálního obrazu přechodu na jednotnou evropskou měnu v České republice na základě dílčích závěrů výzkumného projektu. Autorka tímto textem navazuje na svou bakalářskou práci "Obraz přijetí eura v českém tisku" a využívá její výsledky v porovnání s opakováním výzkumu na rozšířeném vzorku mapujícím sedm let vývoje tématu. Vytváří se tak prostor pro zachycení proměn ve způsobu informování obou deníku v čase i formulaci závěrů o aspektech výzkumných metod.
Životní styl, trendy ve stravování a sociální pozice: meze a možnosti aplikace modelu Pierra Bourdieu na dílčí výzkum životního stylu a stravovacích návyků v České republice
Hypšová, Veronika ; Soukup, Petr (vedoucí práce) ; Ptáčková, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem životního stylu a stravování, konkrétně jak jsou ovlivněny umístěním jedince v sociálním prostoru. Teoretická východiska poskytl koncept Pierra Bourdieu, sekundárně také práce dalších sociologů a antropologů. Výzkumným nástrojem je samovyplňovací strukturovaný dotazník, výzkum proběhl CASI metodou skrze oline panel. Výzkum je analyzován skrze jednotlivé sociální skupiny dané zaprvé vytvořenou typologií, dále základními sociodemografickými charakteristikami. Analýza prokázala, že mezi některými skupinami existují statisticky významné rozdíly, z toho důvodu se dá hovořit o rozdílech v životním stylu a preferenci potravin na základě umístění jedince v sociálním prostoru.
Srovnání profesní orientace dětí na nižším gymnáziu a maturantů na víceletých gymnáziích
Farkač, Jan ; Soukup, Petr (vedoucí práce) ; Štípková, Martina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá profesní orientací studentů na pražských osmiletých gymnáziích. Konkrétně terciánů a maturantů, jimž se věnuje také zvlášť, ale hlavním tématem je srovnání těchto věkových skupin. Hlavními zdroji dat jsou dva kvantitativní výzkumy provedené na každý na jedné věkové skupině. Výzkumný nástroj (dotazník) byl vytvořen na základě informací z odborné literatury, které poskytly teoretický základ celé práci a tvoří její podstatnou část, a dvou hloubkových rozhovorů, jejichž stručná analýza je také součástí práce. Výzkum poukázal na některé významné rozdíly v profesní orientaci mezi oběma věkovými skupinami ve zkoumaných aspektech profesní orientace, kterými jsou gender, rodina, škola, zájmy, média, vzory a aspirace. Rozvinutější profesní orientace u maturantů byla výzkumem potvrzena.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 166 záznamů.   začátekpředchozí122 - 131dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.