Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Reklamní spot jako prostředek enkulturace. Působení reklamních spotů na studenty vysokých škol v ČR.
Kamarytová, Bára ; Hnilica, Karel (vedoucí práce) ; Hubáček, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se věnuje kulturologické analýze reklamního spotu jako prostředku enkulturace, procesu osvojení sociokulturních regulativů, idejí a artefaktů dané kultury. První část vymezuje pojem enkulturace a reklamní spot, popisuje historii, strategie tvorby a psychologii reklamních internetových spotů a změny v procesu enkulturace vlivem šíření audiovizuálních médií a internetu. Empirická část je založena na datech získaných během smíšeného výzkumu, polostrukturovaných rozhovorů s vybranými českými tvůrci reklamních spotů a dotazníkového šetření mezi subkulturou vysokoškolských studentů ČR, na které reklamní spoty působí. Cílem práce je podat aktuální deskripci enkulturace prostřednictvím internetových reklamních spotů v České republice se zaměřením na studenty vysokých škol. Klíčová slova: enkulturace, internet, reklamní spot, studenti, kvalitativní výzkum, kvantitativní výzkum Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Online distribuce českých filmů VoD platformy a jejich role na distribučním trhu
Kamarytová, Bára ; OUKROPEC, Petr (vedoucí práce) ; DANIELIS, Aleš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá fenoménem audiovizuálních mediálních služeb na vyžádání (Video on Demand, dále VoD) a jejich pozicí na lokálním distribučním trhu. První část práce definuje VoD z pohledu české legislativy, nahlíží na historii VoD poskytovatelů v České republice a na příkladu tří VoD platforem (Aerovod, DAFilms a Alza Filmy) popisuje obchodní modely VoD. Reflektován je také postoj Národního filmového archivu k této problematice. Druhá část práce se zaměřuje na reflexi rozšířeného problému pirátství v oblasti online distribuce, které negativně ovlivňuje tržby a celkové postavení VoD, a postoj producentů a distributorů k současné situaci VoD v České republice. Závěr práce je věnován predikci budoucího vývoje VoD na lokálním trhu a především očekáváním spojeným s příchodem globální platformy Netflix.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.